|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Snyggast: Estoril Blue/Cosmos Black Minst snyggast: Turquoise Green/Bright Red (speciellt med orange blinkers) Tråkigast: Arctic Silver roadZter |
|
|
DanneZeta: Nu fick du med hela min färgkombination där (Bright Red med orange blinkers), jäkla sätt hörrö! ;) __ ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Här i Strömstad ser man ibland en kameleontlackad Z3 M som även är tunad i Tyskland till närmare 400 hkr ! "Affärsmannen" som äger bilen luftar den bara ibland, så för det mesta står den i garaget tillsammans med ett helt gäng andra extrembilar...!!! / Klevarn |
|
|
ThaMaztr: Sorry, men det viktigaste är inte vad jag tycker om din bil utan att du tycker den är snygg. Observera att jag skrev "minst snyggast" och inte "fulast". =) Ps. Du får en helt annan bil med vita blinkers runt om... roadZter |
|
|
Hej hej ny i gänget.. Tycker att atlantblå är läckert. / kristina |
|
|
Hade en Velvetblue 2.8 förut som jag köpte i tyskland.... Så jävla underbar färg och sköna säten mm. Har nu en Arktis Silver 2.8 som jag också är nöjd med.... skönt med silver så man slipper tvätta 2 gånger i veckan. Happiness isn't around the corner... Happiness IS the corner. |
|
|
Jag tycker absolut Bostongrönmetallic med beige skinn/crom inredn. Denna färgkombination är stilren och otroligt läcker . Topasblå och Safirsvart är oxå snyggt med rätt färgkomb. Den Pistagegröna och Impalabrunmetallic är ingen höjdare . Länk |
|
| Atlantablå... Z3:an är riktigt snygg i den färgen... | |
|
Atlantablå, Kromade gälar och solsken!!!!!!!! MVH Kjelle |
|
|
vad tror ni om denna färgen på en Z4 Länk "Don´t try to fix me, I´m not broken!" |
|
|
Snyggast? Helt klart Estoril Blue eller Imola Red II. Givetvis med bicolor inredning. För övrigt så verkar min M3 Cab vara en "bella macchina" (dvs snygg bil) =) /Fredrik |
|
|
Tycker väldigt likt DanneZeta, alltså att Topaz Blue, Estoril Blue och Cosmos Black är snygga. Velvet Blue och Mora Red är "sjukt" snygga medans "vanliga" röda och silver går bort :) Ingen slump att jag är inne på min tredje svarta BMW :) |
|
| tycker som jag heter jag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.