|
|
|
|---|---|
| Jag råka sätta i en lite förstor bilbatteri i bilen och märkte inte det förrens ena kanten på batteret gick nästan igenom motorhuven då jag skulle stänga den. Jag antar att det kommer kosta mycket för att fixa skadan så jag undrar om det inte blir billigare att köpa en ny motorhuv? Så vad kostar en beg. motorhuv hälst svart metallic? | |
| Det får du väl ringa runt till skrotarna och fråga | |
| Ju jag vet men jag har ingen anning äns vad det kan kosta? vill inte bli lurad. | |
|
kolla på Länk där kan du söka hela landet o kolla priser på olika håll så får du ju en liten uppfattning va de ligger i för pris. Once a beamer allways a beamer Länk |
|
| Det finns ju inga priser på bildelsbasen.se? | |
Paap Reeder |
Hej! Kan finnas en möjlighet att BMWCS har några NYA huvar till E 34 som blev över vid reservdelstransporten till Kn-p. Pris 350:-/st. Maila mig om intresse finns. Huvarna är således nya - svartmålade med grund. Dock är det svårt att få tag på dem inom "snar framtid". MVH /// Paap R -resdelsansvarig |
|
ja gav 2000 för komplett huv till min 530 alltså en v8 huv de e bara att lägga ut en lysning på bildels basen så får du priser |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.