|
|
|
|---|---|
|
Ja som rubriken lyder. Går det att hitta en fin M5 -95 Touring. Vi letar efter en med 6vxl låda 4 kolvsok och all annan utrustning!! Det verkar inte finnas en enda -95´a till salu... Har alla -95 6vxl osv.? /Per | |
|
JAg vet en bil men om det är till salu måste nog budet vara på plus 200k sidan... Asken |
|
|
Oj, då lär den vara fin!! Har du någon länk eller så? /Per |
|
| Ska det vara här i Sverige eller är import också av intresse? Hittade 5 stycken -95:or i Tyskland på mobile.de när jag gjorde en snabb sökning. | |
|
///M...: Finns en 93 som finns på Bmwbörsen se nedan för info: den enda m5 touring som såldes ny i sverige.enda ägaren före mej var calle rosenblad. bilen är i utmärkt skick.fullt utrustad.bla. löstagbart drag. mocka-tyg inredning. obs!- ej takluckor..17 "vinterhjul finns. nypriset -93 var 830 000:- Information Modell BMW M5 Årsmodell 1993 Färg blå Mil 20.800 Kaross E34 (5-Serien) Automat Nej Touring Ja Län Dalarna Stad Nås Pris 110.000:- |
|
|
det finns 3 stycken svensk-sålda M5touring, en av varje årsmodell 93,94 + 95, dessa är de ända bilarna som gjordes i 'Skandinavien-utförandet' - just nu finns det så många M5touring till salu att jag har svårt att hänga med med mitt register-arbete, en fin 95B kostar ca. dubbelt så mycket som en normal, risig 92>94 som kan fås för EUR 5.000 > 8.000, man få i regel vad man betalar för - av 95B M5touring med 6-vxl-låda, 18"-M-parallel-hjul, Nbg-Ring-pkt och det stora 345/328 mm compound/floating disc bromssystemet gjordes bara 211 stycken bilar, så kan krävas tid och lite tur att hitta ett bra ex till 'rätt' pris (du kan ju alltid lägga ett bud på min :):);) M5touring register |
|
Gemini__ |
m5toureg: Har du möjligtvis några bilder på din bil? Skulle vara intressant att kika på. Mvh: Thomas Länk |
|
///M..: Min är också ev till salu så kan du tänka dig en fin 1994 så kan du höra av dig. |
|
|
Vad gör en M5 Touring 0-100 km/h på och 0-402 m? Sparar till en ALPINA B10 V8 Länk V8 S kommer vara en kultbil=för dyrt :( |
|
|
bild finns på -Knutstorp-reportaget- (här på bmwpower.nu) bild nr. 31 dessutom på bmwmregistry.com under E34 M5touring - - M5touring: 0-100 km/h = 5,9 0-1000 m = 25,5 80-120 km im 4. Gang = 6,9 M5touring register |
|
|
Det kanske kommer ett bud vad det lider. Det blir till att leta lite med andra ord, jag trodde väll iofs det också... Det som gör det hela svårt är ju att det finns så ruskigt mycket "fällor" på marknaden. /Per |
|
|
Fordonskammaren hade väl en sån nästa auktion? Automat är bekvämt |
|
|
Länk Automat är bekvämt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.