AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
744

e60 + breyton magic = snyggt!

Länk

Ja va tycker ni? Orginal fälgarna till E60 sänker minst sagt karossen tycker jag men breyton fälgar så vart den feeeeeet.

Mvh/Soki

Länk

Den var riktigt snygg.
Breyton konkurrerar med Hartge om fetast hjul till e60:
Länk

/Wille
Ro
44
RogerT
525i 1992
Ser riktigt fett ut!

Buspelle
Sådär....Har sett den med Alpina och det ser inte heller riktigt bra ut. Hartge är bäst hitills.
Tycker breyton sitter bäst, hartge sitter skönast på 3 och z modellerna.

Mvh/Soki

Länk

Ser mäktigt ut. Startade precis en tråd där jag undrar om det finns några E60 och E65 ägare på forumet men det tycks det inte finnas.
chrille70
Breyton Magic är väl inte HELT fel, men jag måste ändå påstå att original Stjärneker 124 (8/9x18 tum) faller mig mer i smaken:

Länk

Stilrent och snyggt och så fyller de ut hjulhusen på ett snyggt sätt med 9 tums fälgbredd på bakhjulen (8 tum fram). Och betydligt lättare att hålla rena än Breyton-fälgarna! :)

Mvh Chrille
chrille70
Hittade en annan "goding": Länk

Ser inte så pjåkig ut den heller, enligt min menining!

Mvh Chrille
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
E63 Coupe med 19" gör sig underbart på originalfälg. E85 med !8" original ser nästan litet ut:) MEr 22" åt folket lär bli devisen 2004.
Mvh
Asken
de här då:

Länk

Länk

jag gillar dom, men jag är ju ACS tokig... :-)

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Buspelle
På en del bilder som har synts av nya M5an sitter det något som liknar M3 CSL-fälgar. Det ser riktigt snyggt ut.
208
nöjdet
530d Touring-99
jag kan till lägga att det rullar två e60 med dom fälgarna i falkenberg här titangrå och en titansilver. men den här är snyggast tycker jag. Båda har fått valsa skärmana bak för att det ska få plats. 11tum breda bak 9 tum fram tror jag 285/30/20 och 245/35/20. båda har även tonat rutorna.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.