|
|
|
|---|---|
|
Länk Ja va tycker ni? Orginal fälgarna till E60 sänker minst sagt karossen tycker jag men breyton fälgar så vart den feeeeeet. Mvh/Soki Länk | |
|
Den var riktigt snygg. Breyton konkurrerar med Hartge om fetast hjul till e60: Länk /Wille |
|
|
Ser riktigt fett ut! |
|
Buspelle |
Sådär....Har sett den med Alpina och det ser inte heller riktigt bra ut. Hartge är bäst hitills. |
|
Tycker breyton sitter bäst, hartge sitter skönast på 3 och z modellerna. Mvh/Soki Länk |
|
| Ser mäktigt ut. Startade precis en tråd där jag undrar om det finns några E60 och E65 ägare på forumet men det tycks det inte finnas. | |
chrille70 |
Breyton Magic är väl inte HELT fel, men jag måste ändå påstå att original Stjärneker 124 (8/9x18 tum) faller mig mer i smaken: Länk Stilrent och snyggt och så fyller de ut hjulhusen på ett snyggt sätt med 9 tums fälgbredd på bakhjulen (8 tum fram). Och betydligt lättare att hålla rena än Breyton-fälgarna! :) Mvh Chrille |
chrille70 |
Hittade en annan "goding": Länk Ser inte så pjåkig ut den heller, enligt min menining! Mvh Chrille |
|
E63 Coupe med 19" gör sig underbart på originalfälg. E85 med !8" original ser nästan litet ut:) MEr 22" åt folket lär bli devisen 2004. Mvh Asken |
|
|
de här då: Länk Länk jag gillar dom, men jag är ju ACS tokig... :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
Buspelle |
På en del bilder som har synts av nya M5an sitter det något som liknar M3 CSL-fälgar. Det ser riktigt snyggt ut. |
|
jag kan till lägga att det rullar två e60 med dom fälgarna i falkenberg här titangrå och en titansilver. men den här är snyggast tycker jag. Båda har fått valsa skärmana bak för att det ska få plats. 11tum breda bak 9 tum fram tror jag 285/30/20 och 245/35/20. båda har även tonat rutorna. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.