|
|
|
|---|---|
|
Tänkte hör om vad ni har för annonsplatser som ni tycker är bra? Jag har nog blocket som favorit, kostar 40 spänn att annonsera men det finns gott om BMW:s till bra priser. Och så är TV:as tex-tv sid 507 oxå bra. //Daniel | |
|
Jag tycker oxå att blocket är bra. BMW börsen här gäller devisen: Sälja dyrt/köp billigt. Svår kombination, men skicket på bilarna verkar vara relativt högt. TV4 txt-tv tycker jag är lite svåröverskådlig, samtidigt som skicket på många av BMWbilarna verkar vara rena rishögarna (flertalet med utbytesmotorer redan efter 12-15' mil). Verkar vara fler oseriösa där, men det är ju som sagt en subjektiv bedömning. |
|
|
Hmm, jag sålde min bil mha 2 annonsföretag. Det är ju inte alla som kollar bilar via internet, inte heller alla som läser text-tv. Därför skickade jag bilen på annons hos motorbörsen, som både har i tidning samt på nätet. Sedan gillar jag inte deras nätsite men... bilweb skickade jag dessutom in till, den tror jag fungerar bra, och det var genom bilweb som köparen såg bilen, så jag borde väl rekommendera den i alla fall. bilweb.se, bilweb.passagen.se, har jag för mig... Mvh Marcus |
|
|
Jag tror att DN är bra. Det finns inte så stort utbud av begbilar men det är ändå många som kollar annonserna. Mao, det är lätt att få uppmärksamhet. Sen är nog Motorbörsen och Bilsport bra. BMWPower är mer som ett galleri. Köparna är extremt prismedvetna. Lapp i rutan är ett bra alternativ, så sålde jag min förra bil efter föga framgång på BMWPower och Gulabilen. Givetvis ska man ha pris i annonsen. Jag skulle aldrig ringa på en annons med "bud" och "högstbjudande". Mr C |
|
|
tack för tipsen! Stoffe, angående TV-4 så tror jag du har rätt att det finns många bilar med tveksamt skick, men det finns lika många som är riktiga klipp! Eller så har jag haft en väldig tur? //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.