|
|
|
|---|---|
|
Hej, håller på att kränga min 325'a för att köpa en E38 730i -95. Vart ligger den i pris, helförsäkring för antingen mig som ägare (26år) eller min pappa (54år), bor i Stockholm. Tacksam för svar på bägge åldrarna. Mvh ///Wille | |
| Det finns så mycket faktorer som spelar in (import, utrustning osv.), så det bästa är att ringa ett bolag och höra med dem. Fick själv bästa premien hos If (8000:-)därefter hos Trygg (12000:-), eget garage samt villa i Huddinge. | |
|
Hej PJ, förmodligen en import med alla krav uppfyllda som: låst garage, märkta rutor, imobilizer, ingen under 25 kör bilen. Tror du försäkringen går över min nuvarade 325 coupé e36 (hela 3 serien är hatad av försäkringsbolagen) som står på min 54 åriga farsa. Även denna försäkring kommer förmodligen stå på honom. Mvh ///Wille |
|
micke0 |
Hej Wille. sålde min 730 -95 för ca:4 mån sedan. 14000mil det mesta i utr. inkl tv/navi för 135000:- Jag försäkrade genom pappa då kostade det 4300:- skulle den stå skriven på mig (25år) tror jag priset skulle vara ca:12000:-. inspektion 2 kostade ca:4500:- mvh/micke |
|
Wille W. Hörde att du kontaktade min polare ang. 730-an. Ta reg.nr. och kolla själv med försäkringsbolaget. //Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.