|
|
|
|---|---|
changco |
Är det någon som verkligen säljer sina bmw325 -92 för 70-80k som man kan se i annonser, verkar bara sitta ett par fina fäljar och kjolar på dom, får man verkligen så mycket för dom? eller är det jusst fantasipriser? |
|
För två år sedan hade det varit ett rätt OK pris. /Wille |
|
| På en -92a är det kraftiga fantasipriser. | |
changco |
Men eftersom det verkligen finns så många sånna annonser måste det ju vara folk som köper dom tycker man ju, diskutera fantasipriser kan man ju göra i evigheter. |
|
Vad en bil annonseras för och vad den säljs för är två helt olika saker. Med tanke på hur trögt det är att sälja bil nu så får de behålla sina 325 från -92 om de begär 70-80'. /Wille |
|
m5jimmy |
kompisen köpte 325-92 för 35000kr förra veckan...... det står 13000 på mätarn... men den är ju givetvis skruvad... men den går som en klocka.... så varför betala 70000 för att det sitter nån m3 kjol på...... |
changco |
priser runt 45-55k tycker jag är rimligt men över, jaja finns det verkligen folk som lägger dom pengarna får man ju bra gratulera de gammla ägarna... |
|
Tycker det kryllar av E36 91-93 för 70k kr. Lite vääl mkt tycker jag. Men efterfrågan styr... |
|
|
Vad får man för en 95:a med AC/skinn All el utom stolar,m-värmare och fina BBS 17" RK2 splitfälgar på? lite sänkt och nerlackad? 15200 ÄRLIGA mil. Svartmet. |
|
| inget tydligen... | |
|
70-75000 verkar rimligt. Tror jag Mr C |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.