|
|
|
|---|---|
Svärd |
Fick ett mail därifrån. Någon som vet vad det är? Jag har aldrig hört talas om den innan. Från Ämne Datum Storlek Svenska 7-serieklubb... Information från Svenska 7-serieklubben 20 aug 4k Storlek på 4k men när jag öppnade var det tomt. Någon mer som fått?? |
|
Jag fick ett likadant! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jag fick ett också, men jag tror att det är klubben för 7-serie bilarna, alltså klubben som var för E32 förut som nu har alla 7-serier. //Schnitzer |
|
|
Fick samma, stod inget men d kanske va reklam=p Mvh/Soki Länk |
|
|
fel i mailkedjan. Mailet skall gå till alla som reggat sig där. Mailet innehåller ett lösenord för de som fortfarande vill vara med trots att alla karosserier täcks... så stod det iaf. i mitt mail jag fick. "Två ton annars får det vara för min del" |
|
|
Fick också ett på 4k, men...tomt...inte en bokstav. // Lazze Länk |
|
| Låter som ett virus. | |
|
Ni får nog uppdatera out-looken....det gäller er medlemskap, och är helt virus fritt.... Peo |
|
|
Använder inte min "riktiga" epost som jag har i Outlook. I dessa sammanhang använder jag hotmail. // Lazze Länk |
|
|
Hupp! Jag skickade ut ett mail till alla som anmält sig till E32 klubben - som senare bytt namn till Svenska 7-serieklubben. Jag har fått en hel del svar och de användarna har ju tydligen fått mailet MED innehåll. Något däremot helt klart blivit knas för vissa användare - ledsen för det! Som wadel och PESK skriver: Poängen var att kolla vilka av er som någon gång anmält er som vill fortsätta vara "medlem" på sidan och därmed visa bilarna i galleriet osv. i mailet var en länk och ert lösen till sidan där man kan gå in och uppdatera sin profil om man vill vara med. Ni som fått ett tomt mail och är intresserade av att fortsätta vara med i 7-serieklubben - kontakta mig gärna så skickar jag om mailet till er! Mvh CLiFF |
|
|
Nu har jag kollat igen. Det verkar som att mailet bara har skickats i HTML-format, dvs om man har ett e-postprogram som bara tar "plain text" eller om mailet passerat någon mailserver som gjort om det - då visas inte innehållet! Ledsen för detta. Trots en massa tester innan det skarpa meddelandet skickades iväg så lyckades det bli knas :-| // CLiFF |
|
Svärd |
Sånt som händer i datorernas värld... :) //Martin |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.