|
|
|
|---|---|
|
Såg att de sålde elspeglar med inbyggd blinkers för 1990:- är det någon som provat dessa? | |
|
Har inte provat själv och skulle förmodligen inte göra heller pga att jag har bekanta som har haft med dem och göra och det gör man inte om igen säger dem=( Dit vänder man sig bara om man ska byta batteri till mobben... MVH |
|
| Nån som provat Realcars speglar då? Är lite sugen, men vet inte riktigt.... | |
bmwracing |
Är det inte samma tillverkare på alla... eller delar dom bara på gjutfomen? Har kollat på nåra bilar med "m3 speglar" inköpta lite här o var, men alla har ungerfär samma billiga gjutning. mvh/ race |
|
Vill bara dela med mig av en liten erfarenhet jag har av M3 spegel kopior. Inhandlade ett par speglar på Dalhems och monterade dem på min fd. 325:a -93. Snyggt, och hyffsad passform. MEN när man sedan låg i 80km/h och uppåt så skakade hela spegelglaset så att objekten i spegeln blev väldigt otydliga. Väldigt irriterande när man tittade i speglarna. Vet nu inte vad d för fabrikat och om d är så på alla kopior. Har nu en 328:a -97 med org. speglar. Och d är en helt annan historia. Så har ni råd att lägga några extra kronor så försök hitta beg. org. speglar. Värt d extra kronorna. Både med tanke på montering och sedan oxå funktion. Vill dock be er att noga kolla upp var killen/tjejen har fått dessa speglar ifrån. Annars kanske ni köper en av mina fd. speglar som blev stulen för nån månad sen. Lycka till Mvh Jimmy Min pärla::::Länk |
|
| Micro har M3 speglar förtyp 800:- paret... Tror det var 800, det var inte över 1000:- iaf | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.