|
|
|
|---|---|
| tjena alla bmw älskare jag har en m3:a 3,0 men har tröttnat lite kanns som jag vill ha en bil med mer tryck i musklerna funderar därför att byta til en m5:a 3,8 är fortfarande dock lite osäker vad tycker ni? någon av er som har haft båda bilarna och kan ge en objektiv jämförelse | |
| jag har haft en 3.2 limmo innan!! stor skillnad mer race i e36an.. men brutal kraft i e34. m5 är lite svårare att latja med . men nu saknar jag lilla bilen åker alltid själv | |
|
jag har haft en bmw m5-94 en 3,8a om man jämför den mot m3an jag har nu då tycker jag att m5an är lite gubbig samt sämre väghållning!och den gick slöare än gt´n jag har nu! |
|
|
M3:an är snyggare, bättre väghållning, och snabbare. Dessutom är M5:orna ganska gamla och inte alls så fräsha. P.g.a. vinterkörning på en del..och många mil. Men man åker bekvämare i M5:orna...och KAN ha dom som vinterbil.. Du avgör själv givetvis, detta är bara min högst personliga åskit. Lycka till om du köper en.. ///M3 |
|
| fan vad vissa snackar mycket skit .. alla är inte risiga å jag har kollat många risiga m3 som snorungar har kört skiten ur å har inte råd att serva riktigt mvh jocke | |
|
Håller med limmo Finns massor med kanonfin m5or.... Däremot så finns det en hel del riktiga lik m3or. Även M5or. M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Man kan nog säga som så att modellen avgör inte skicket. Det finns både m3:or och m5:or i alla möjliga skick. Mvh Jens BMW CS # 5080 Länk |
|
| bara för man använder en bil på vintern behöver den inte bli i sämre skick än en bil som bara körs på sommaren,allt handlar bara om att sköta den!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.