AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
436

VEM HÅLLER PÅ OCH TAR BORT MINA INLÄGG????????

eddie
Ja undrar detta??

Drive Like U Stole IT !!!!
Ko
663
Koffe
320iC -93
Jag vet inte vilka inlägg du menar, men det är ju förmodligen Webmaster... När jag undrade varför han tog bort mina hänvisade han till reglerna för forumet. Ta en titt där, sen är det bara att välja en lämplig paragraf. Alltid är det nåt inlägg i tråden som "brutit mot reglerna"...

//Koffe
BeeMWe playboy
Var på sajten hittar man reglerna... Lite sossestuk/kommuniststuk över detta, men så kan man juh fråga sig om allt har med bmw att göra som blir bortttaget.

Teknikens värld 1974
Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil.

(M)irc Dalnet #bmwpower
Dessvärre behövs dessa regler då det har vid upprepade tillfällen förekommit hets mot vissa folkgrupper samt även diverse personangrepp.
Tror att killen "frazze" låg etta på denna lista innan han "försvann" ifrån detta forum.
Visa användare
605
göran
525ixt-94
även om det finns försök av avskriva sig
ansvar så är väl rättsläget sådant att
webmaster ändå har ett ansvar för vad som
står på siten.
Webmaster måste alltså ha full frihet att
rensa allt som är olämpligt och kan leda till
juridiskt ansvar eller vara stötande:
Personangrepp
Uppmaning till brott
Hets mot folkgrupp
Allmänna otrevligheter

Vill playboy angripa politiska motståndare
så finns det siter för det också. Knappast
intressant för de som kommer hit, n'est pass?
Kan bara stämma in i det Göran och Stoffe skriver. Den som driver siten är ansvarig att följa PUL helt enkelt. Samt att följa övrig lagstiftning såklart.

Vi som användare av detta forum har inga rättigheter att publiceras heller, vi har inte betalt en krona fakitskt, utan det ska ses som en stor förmån!

Simon
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Hoppas bara dom inte rensar undan inlägg där två parter har olika åsikter. Lite åsiktsfrihet måste det ju finnas.
BeeMWe playboy
Ja eller hur Göran.

Teknikens värld 1974
Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil.

(M)irc Dalnet #bmwpower
(reglerna finns f.ö. längst ned på denna sida (alla diskussionstrådar), under knappen med "Besvara inlägget)

/Marcus
Visa användare
605
göran
525ixt-94
playboy,

jag och de flesta andra här är här för
att diskutera och utbyta erfarenheter om
bilar av ett visst märke.

omotiverade slängar mot sossar och andra leder
lätt till diskussioner som verkligen inte hör
hemma här.

själv skulle jag kunna angripa politiska dumheter
för sossar och andra men jag väljer mina fora,
av respekt för andra här.

BeeMWe playboy
Göran: Jag har inte sagt något annat, det var ett medhållande till vad du sa.

Teknikens värld 1974

(M)irc Dalnet #bmwpower
Visa användare
605
göran
525ixt-94
isf missuppfatade jag,
sorry
Kowalski
Håller också med Stoffe o Simon

Jag tycker det är bra att Webmaster kan gå in och radera vissa stötande inlägg. Det behövs faktiskt. Råkade själv ut för upprepande personangrepp ifrån en viss "John Drake" på forumet. Inte så jäkla kul när man försöker hjälpa andra och nån jävel bara vill provocera...
Dock såg man att fler än jag blivit trakasserad av denne "John Drake", och till min stora glädje har denna individ numera blivit bannlyst ifrån detta forum.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
helt OK att ta bort kränkande inlägg. Men ett och annat skämt o lite skoj får man ju ta det kan ju alltid lätta upp stämningen en smula.
Så länge man inte menar nåt illa men det är ju såklart en tolkningsfråga vissa människor har ju ingen humor
så de kan ju känna sig kränkta av ingenting.

Hasso
Kowalski
Det är klart att det skall vara en trevlig stämning på forumet och ett o annat skämt är kul. Men när det börjar spåra ut med direkta personangrepp som enbart är till för att förlöjliga andras hjälpsamma inlägg tycker jag att det gått för långt. Då försvinner poängen med diskussionsforumet.

Det är inte utan anledning som vissa får sin identitet överstruken.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.