|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som ovan: Vem ringde RP glasfiber från 031 området i veckan angångde avgjutning av huv o bagage till E30? jag ringde nyss o skulle beställa huv bagage skärmar till E30 och då sa killen på hyper bred norrländska att en kille från GBG hade ringt o velat haft huv/bagage så killen från GBG skulle skicka upp sin huv/bagade för avgjutning. vore bra att veta för det är onödigt om RP får 2st bagage o huv så räcker det att jag skickar upp mina skärmar... MVH///Ekman. Tacksam för svar... BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 | |
|
Har ingen aning om vem som ringde... Men vad kostar en glasfiber(?) skärm ? Glasfiber huv? Till E30... |
|
|
Huv:1500 Bagage:runt 1100:- Skärmar:Runt 1000st:- sparar många tunga kilon. BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Tjena Ekman! Jag ringde RP idag angående huv och baklucka till E30... Fast jag är ifrån Skåne, kanske tyckte han att jag snackade göteborgska fast det kan jag inte förstå... Har diskuterat ang glasfiber till e30 i tråden Länk och intresset verkar vara stort. Kan du skicka upp dina prylar? MVH Arne Lindgren BMWCS[Syd]#4324 BMWSC#164 Länk |
|
|
Killar... Jag kan nog ordna det där utan att ni skickar grejjor, Är det tillräckligt många som ar intesserade så fixa jad det (Har grejjor som ligger...) Jag har ett glasfiber företag som gör racingdelar till bil och roadracing. LADDA!!! |
|
|
Om priset är bättre än RP så är det intressant... MVH Arne Lindgren BMWCS[Syd]#4324 BMWSC#164 Länk |
|
|
De delar jag sett från RP har inte ens haft folkrace-finish. Mycket jobb att få snyggt... Kiip Spiiding! |
|
Rotti |
. |
|
B1. Pris? så vi slipper alltså skicka våra delar 140 mil då ;) BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
B1: tro mig intresset finns.. vet inte hur många inlägg om glasfiber detaljer jag sett.. sen kör man bana så går ju en skärm eller 8 ibland =) BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Kan oxå ordna huv + skuff i bra finsich 2000+1500kr |
|
|
Priskriget är igång ;) BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
|
Jag ligger på runt 2000 och 1500 också men med kanon finnish. Det är ink. moms Får jag 3 beställningar på en gång så... Kanske... LADDA!!! |
|
|
Prova att maila om beställningar, forumet är inget annonstorg:) Mvh Asken |
|
| B1. Har du möjlighet att få fram till e28 också?? | |
|
Targa, rp har delar till e28a..Länk 1400 för hur 1100 bagage skärmar 1300st. troligt viss kommer jag även att gjuta/få uppgjutet upp dörrar, spoiler, tröskelbreddare osv till e28an. Då jag behöver det till race bilen. Länk Spiidfriik, mina delar är helt ok...jag vet inte om det har med humör att göra? I vilket material gjuter ni i, som är intresserade av att gjuta till e30an? Är det vanlig hård glasfiber eller är den den mjukare varianten som man kan bocka utan att det spricker? Väldigt intressant pga vad man ska annvända delarna till.. |
|
|
Jag e åxå inresserad... hur e det me värme tåligheten?? har ju toppmonterad turbo blir ganska varmt på huven nu!! Min bil!! Länk |
|
|
Jaha ja... kunde tänka mig det... //Ticco www.ticco.com |
|
Aldric |
En annan skulle vilja ha en is-läpp med lite tillbehör .. skulle DET gå att ordna till alla er gjutarproffs? |
|
Huv till E36 , går det att ordna ??? pris ?? mycket intresserad i.s.f mvh/Robban |
|
|
Bockbar glasfiber?! nej, det finns faktiskt inte... då är det något annat du menar. Jag bygger i vanlig polyester och huggen glasfiber. (Den som ligger åt alla håll) Kan bygga i väv på beställning men med ett annat pris. Kan även bygga i kolfiber... robban: Den håller jag redan på att bygga, så om 2 veckor kan du nog få en... reptil.carbotech@bredband.net är min jobb adress, så slipper vi beställningar i forum... det ser ju inte så bra ut. LADDA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.