|
|
|
|---|---|
|
Hej ja har nyligen köpt en 728ia -96an och den har ingen cd växlare. Kan man montera en cd växlare i den måste jag dra alla kablar eller om de är redan dragna.måste jag byta enhet i kuppen. Vad är det bästa möjlighet o fixa en cd växlare i denna bilen? | |
Scheckheft |
Hej och välkommen till BMWPower. Frågan har diskuterats ett antal gånger bl a här Länk Kolla också din utrustningslista. Kod 694 betyder förberedelse för CD växlare. Använd också gärna sökfunktionen på forumet. Lycka till Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Hej och tack Scheckheft Jag ska kola upp den ikväll, jag köpte bilen igår, det är så trist utan en cd spelar i bilen. Var ska man titta efter den koden? |
|
Scheckheft |
Hej, utrustningslistan med koderna kan finnas i din servicebok eller under passagerarstolen eller under baksätet. Allmän lista över utrustningskoder hittar du här: Länk Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Det ska absolut titta. Alltså den är ju impoterat allting är på tyska. finns det möjlighet o köpa manuell på svenska eller engelska.? |
|
Scheckheft |
Hej, instruktionsböcker finns att köpa hos din BMW handlare. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Tack så hemst mycket. Det här var bästa hemsida. Jag såg din bil på din hemsida den är ju fräsch. vad har du 7serie?Är den en 740? |
|
Scheckheft |
Hej, du kommer säkert att få mycket nytta av denna utmärkta hemsida. Ja, bilen är en 740 i shadowline utförande. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Var kan man får tag i Vita blinker fram o bak? |
|
|
Det jävligt nice look på din bil..... |
|
Scheckheft |
Hej, ingen verkar vara ute på forumet just nu, så jag svarar igen :) www.hova.com, BMW har också men dyrare tror jag. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
Tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.