AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
563

Hur monterar man en cd växlare?

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hej ja har nyligen köpt en 728ia -96an och den har ingen cd växlare. Kan man montera en cd växlare i den måste jag dra alla kablar eller om de är redan dragna.måste jag byta enhet i kuppen. Vad är det bästa möjlighet o fixa en cd växlare i denna bilen?

Scheckheft
Hej och välkommen till BMWPower. Frågan har diskuterats ett antal gånger bl a här
Länk
Kolla också din utrustningslista. Kod 694 betyder förberedelse för CD växlare. Använd också gärna sökfunktionen på forumet.
Lycka till

Mvh
Scheckheft
______
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Hej och tack Scheckheft

Jag ska kola upp den ikväll, jag köpte bilen igår, det är så trist utan en cd spelar i bilen. Var ska man titta efter den koden?

Scheckheft
Hej, utrustningslistan med koderna kan finnas i din servicebok eller under passagerarstolen eller under baksätet. Allmän lista över utrustningskoder hittar du här:
Länk

Mvh
Scheckheft
______
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Det ska absolut titta. Alltså den är ju impoterat allting är på tyska. finns det möjlighet o köpa manuell på svenska eller engelska.?

Scheckheft
Hej, instruktionsböcker finns att köpa hos din BMW handlare.

Mvh
Scheckheft
______
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Tack så hemst mycket. Det här var bästa hemsida. Jag såg din bil på din hemsida den är ju fräsch. vad har du 7serie?Är den en 740?

Scheckheft
Hej, du kommer säkert att få mycket nytta av denna utmärkta hemsida. Ja, bilen är en 740 i shadowline utförande.

Mvh
Scheckheft
______
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Var kan man får tag i Vita blinker fram o bak?

BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Det jävligt nice look på din bil.....

Scheckheft
Hej, ingen verkar vara ute på forumet just nu, så jag svarar igen :)
www.hova.com, BMW har också men dyrare tror jag.

Mvh
Scheckheft
______
Länk
BM
178
BMWentu.
728iA -96
Subaru Legacy-01
Tack

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.