|
|
|
|---|---|
| Skall innhandla ett K & N luftfilter.. Ser at bla Motornord säljer detta. Det jag undrar. Finns det några platser i tex Borås eller Göteborg som oxo säljer detta? Mircro har det troligen inte. Hopplöst å lägga 150 spänn på porto när man hällre kan lägga dom på bensin å åka å köpa det istället :) | |
|
Speedparts. MHstyling i gbg mm mm leta BMW 325 IMSA/CSL Boost by GT42 under konstruktion ICQ#126319414 |
|
| Okej.. MH i Mölndal kan man alltids ta sig till :D då kan man kolla lite på BMW gbg oxo | |
|
Om du ska köpa K&N filter så ska du köpa ett öppet filter..ett panelfilter gör ingen skilland varken i effekt eller ljud...tänk på det. // Dr. H |
|
|
Länk ligger ju i Göteborgstrakten men jag vet inte om de har någon butik att besöka. Jag har bara skickat efter per postorder och det tog tid... |
|
|
Eivind: Om du kan hålla dig tills på lördag på bilvårdsträffen så kan jag säkerligen lösa det. Har en kompis som tar hem sådant till kalaspriser här i Borås. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
bayrische motor åvägen Mölndal Länk |
|
|
Gik turboservice säljer k&n filter ligger i göteborg tagenevägen Min bil!! Länk |
|
|
*harkel*... GIK Turbo heter det Limmet ;) Turboservice säljer inte K&N. //Ticco www.ticco.com |
|
|
gikturbo ja ja!! :o) Min bil!! Länk |
|
|
Haglund2306: Hadde helt glömt bort tråden. Men, har bestämt mig för å vänta med nytt filter fram tills våren. Om ca 2 mnd ställer jag nog inn bilen för vinteren. Men, jag hör av mig till dig vet du :) Nya bakljus på plats iaf.. Blev skitsnyggt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.