|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jo man får tacka för ett bra träff :) Dock, lite sent ute.. men vad säger man "bättre sent enn aldrig".. hehe. Kul med lite lokala träffar. Hällre inte varje dag man kollar i backspeglen å ser 4 BMW's.. Simba: De korten du tog av alla bimmers.. Kan du lägga det på en site eller skicka det på mejl? Mina blev asdårliga (förvanter hällre inte så mkt ut av ett mobil-kamera) /Eivind |
|
Aldric |
Kalaskul var det idag, hoppas på fler liknande saker. Kul att Ditec var så schyssta åxå. |
|
nästa träff blir Länk Pris för de som vill effektmäta ca: 600:- Länk |
|
|
Tack för en trevlig träff. Jag kommer garanterat på nästa! _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
Här är dom korten jag tog i Lördags.. 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Jag ser fram emot nästa träff som kilen kommer att anordna, och jag måste säga att jag vart väldigt förvånad över att det kom med såpas många bilar från Gbg i Lördags och det tyckte jag var väldigt trevligt + att vi var nästan bara från gbg förutom 2 1/2 bil och då räknar jag kilen som den halva bilen *L* ett gott skratt förlänger livet säger dom hahahaha 850 Jaa sån är jag ---- Länk |
|
|
Tjena Tack för en super rolig lördag, hoppas det blir fler i framtiden, räkna med mig i så fall. BMW 635Csi så klart |
|
|
Jag hoppas det blir ett utskick även om denna träffen så man inte missar den. PeterB Länk |
|
|
Lugn bara lugn, sitter just nu o planerar ev 6/9, skall bara flytta lite möbler för copy först sedan fortsätter jag att planera... Länk |
|
|
Kolla här då! Länk Länk |
|
|
Spännande! Man fastnade denna gången också. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.