|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
ok, det låter ju fint kilen! tänkte om det var begränsat med platser eller liknande, men bara att stövla in där då 1030 på lördag ser helt klart fram emot det :) kommer med en något sargad e30 däremot :// |
|
|
Jag skall denna gång ta mig från Götet.......om inte huvvet sitter för jävla hårt fast i kudden:-) OO=00=OO |
|
|
Alla kan komma mkt gott om plats... Länk |
|
|
Jag ska försöka komma upp (ur sängen för det första!) till Borås. Allt beror på hur vild fredagkvällen blir... _____ När saknaden blir för stor Länk |
|
|
ta't lugnt me' dricka't annars så kanske du tvingar upp dig å åker på bakfyllan det är inte bra, körkortet kan få vingar.... En BMW ägare utan körkort är som (här skulle jag skriva gnt om kvinnor men avstår ) Länk |
|
|
Jag får väl fylla i ...som en kvinna bakom ratten = herrelös bil. så, nu har jag haft mitt roliga för idag:)) Kilen, ser ut att bli en välbesökt träff. Doftar succé! Länk |
|
|
Kvinnor..... Succe? Copy: Jag har prata med Engström vi skall dit efteråt du kommer väl...(avslöja inte vart vi skall) Länk |
|
|
Harkel, harkel...host... "De som inte har en bra ursäkt att utebli blir inte bjudna på nästa träff, som blir ngt i hästväg.." Har du tröttnat på jiddret och spruckna förväntningar? Just nu kan du välja din valfria ursäkt, och kan på så vis upprätthålla dina distansrelationer helt utan besvikelser. Ursäkterna kan även fås med punkter och mot ett mindre tillägg med utropstecken!!! Samtliga ursäkter är autentiska och hämtade direkt ur livet. Så vad väntar du på - välj en ursäkt du med. Ljumskbråck Renovering Ingen barnvakt, pga av arbetsgivare som tvingar frun att slita:)) Allmänt ledslitage pga av ålder Flintis Kolhydratbrist Rädsla för riksväg 40 Politiskt styre i Borås Ev. dåligt väder Rädsla för motorburen ungdom Grannens 20-åriga blondin kanske gästar sitt föräldrahem Länk |
|
|
Det är lugnt jag kan lösa dina problem, jag vill se oljebrännaren... Länk |
|
|
Kommer det några smutsiga bilar idag? Vi behöver ngt att tvätta... Länk |
|
| Regnar rätt mycket i Borås just nu.....ovanligt :-) | |
|
Inte i Bollebygd...(2 mil utanför) Länk |
|
|
Det regnar inte på Norrmalm. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
kilen: Min bil är inte jättesmutsig. Däremot har jag en baklucka som jag tror kan vara ett utmärkt demonstationsobjekt för rubbing och fix. Bilen är ju röd och bakluckan har oxiderat något fruktansvärt. Behövs det tror du? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tack kilen, simba m fl för arrangemanget! Visserligen blev min bil aldrig tvättad men nu vet jag iaf hur man gör. :) "We'll meet again!" |
|
|
Ja, det är bara att tacka! Det var kalasfint! Höjdpunkten såg jag ju åkningen efteråt som. Finfin väg du hade valt, kilen! Fast den var nog snabbare åt andra hållet verkade det som. ;) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Åtta bilar som racekör med varandra o ingen känner alla verkade inte bra så jag tog det lugnt ner.. Men hem gick på 17 min..... Tack alla för att ni kom nu känns det tryggare att fortsätta med träffar, nästa träff blir snart offentlig.. Tack till simba+ Pia: för assist vid projektet...;-) Länk |
|
|
kilen: Självklart är det så. Tyckte det ryckte på bra ändå på vägen dit för att vara så många olika bilar. Skitkul att någon tar tag i sådana aktiviteter i trakterna! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
F'resten, var det ngn som fattade varför det var ovanligt många Ferrari ute idag? Att se två 512TR samma dag hör inte till vanligheterna... |
|
|
Sportvagnshelg nånstans såg en 360.... Tror jag är dålig på deras modeller men den va' röd.... och kördes sakta av en gubbe som inte förstod att Ferrari är SNABBA! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.