|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Vi träffas på car-care Tvinnargatan 11, det är gatan som går parallellt med R40 mittemot Bergmans motor. Tiden är alltså 10,30 på lördag 23/8-03, vi skall få oss en lektion i bilvård samt lite fika o tjöta BMW... De som inte har en bra ursäkt att utebli blir inte bjudna på nästa träff, som blir ngt i hästväg... Efter träffen så åker vi ngnstans o fikar mera... Min mob 0707966317 Anders Länk Länk | |
|
Väckarklockan är ställd och bilen fulltankad, så jag kommer (vågar inget annat!). ___ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
|
"De som inte har en bra ursäkt att utebli blir inte bjudna på nästa träff, som blir ngt i hästväg.." Har du tröttnat på jiddret och spruckna förväntningar? Just nu kan du välja din valfria ursäkt, och kan på så vis upprätthålla dina distansrelationer helt utan besvikelser. Ursäkterna kan även fås med punkter och mot ett mindre tillägg med utropstecken!!! Samtliga ursäkter är autentiska och hämtade direkt ur livet. Så vad väntar du på - välj en ursäkt du med. Ljumskbråck Renovering Ingen barnvakt, pga av arbetsgivare som tvingar frun att slita:)) Allmänt ledslitage pga av ålder Flintis Kolhydratbrist Rädsla för riksväg 40 Politiskt styre i Borås Ev. dåligt väder Rädsla för motorburen ungdom Grannens 20-åriga blondin kanske gästar sitt föräldrahem Länk |
|
|
copy: ;-)) Har du köpt en diesel? Länk |
|
Aldric |
Funkar "Jag vill inte stanna hemma (i Borås) mer än nödvändigt"? som ursäkt? Inte det .. nähä, jag kommer väl då. |
|
riktiga män luktar diesel ;) Länk |
|
|
är det inte väldigt hög skatt? Länk |
|
|
Aldric: Så gårsdagens övertalning funkade värkligen? ;) I'll be there.. (Hoppas på nya bakljus innan träffen...) |
|
| får man komma med en v***o? ;)) | |
|
Sorry immer om du menade allvar så är svaret nej... Man parkera vid volvo å gå till oss 100 meter eller åk med ngn men säg inget om ngn v***o Länk |
|
|
sorry, tänkte eftersom jag har fri bensin men men, får väl ta min pärla upp istället då :) duger en 318 av 88 års modell bättre? ;) |
|
|
Vet inte dagens ungdom hur man slangar :))) Länk |
|
|
Om det inte framgick av tidigare inlägg i annan tråd så planerar även jag att dyka upp på bilvårdsträffen. Jag hoppas det inte är några problem? Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| Det lär alltid bli problem där du dyker upp Haglund ;) *skämtar* | |
|
kilen: Jag kommer på själva bilvårdsträffen i Borås. Från 13 har jag tyvärr andra saker jag måste göra. Men, det är väl bättre det. I stället för att inte komma alls .. |
|
| copy, dumt å slanga för man får alltid stryk för det :P | |
|
Eivind: Du har nog rätt i det. :D Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jag hade slangning i några månader de tog en tio liter i veckan men sen bytte vi bil... Med låsbart... Länk |
|
|
Kilen, de säljer faktiskt låsbara tanklock separat. man behöver inte köpa hela bilen :DDD Länk |
|
| Kilen: så det är lungt och haka på då?Bara man kommer i en bmw? ;) | |
|
Copy: va!!, köpa låsbart tanklock löst?? Var då? ;-P immer: ALLA får komma som kommer i en BMW eller går... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.