|
|
|
|---|---|
|
Kan tönka mig att det är ett j*vla tjat om detta men. Sitter och funderar på turbo i min 528, men jag må tro att det är betydligt lättare att lyfta i en färdig konverterad motor. Men då är min fråga, vilka motorer som är konverterade passar utan alltför mycket ombyggnation i en 528 -85a..? Hur mycket bör bytas..? Är det bara att kasta i motorn i princip ? All hjälp jag kan få är välkommen. Tack på förhand. *Vill ha dump* | |
|
Hur menar du med konverterad? m30b28 har ganska lågt komp redan från början, så om du inte tänker ladda så mycket, så behövs det inte göras så mycket. ///Jesper |
|
|
Jag tänkte mer att jag skulle slippa krångla me konverteringen själv för jag har ingen som helst erfarenhet av det. Det är det som är problemet... |
|
|
lyft i en bmw745-turbomotor med tillhörande el så är de flesta av dina bekymmer lösta. motorfästen och sånt stämmer redan. "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
|
Tackar för hjälpen. Där satt den, bara att leta rätt på en då. Kan tänka mig att det inte blir så lätt men.... |
|
|
Jaha, snart ett år sedan, hur gick i vintras? Vart det någon konvertering av 528:an? Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.