|
|
|
|---|---|
|
hej! är lite intresserad av denna bil någon som har ringt eller kollat på den? är den värd dom pengarna om den är fin? tacksam för svar. M.V.H http:/www2.blocket.se/view/1419449.htm | |
|
länk http:/www2.blocket.se/view/1419449.htm |
|
|
nu då Länk |
|
|
Låter onekligen billigt.. Men det är en gammal bil som är importerad -00 . Jag skulle tänka mig för och hellre lägga lite extra på en svensksåld med full dokumentation. Då kan den lika gärna gått lite mer bara servicen är skött. Tänk på att det är en tio år gammal bil som skulle gått 1900mil om året.. Låter lite för att vara ett autobahnlok.. Men det är bara min åsikt. Mvh SD |
|
Scheckheft |
Hej, priset är inte uppseendeväckande lågt. Import eller svensksåld spelar mindre roll. Det avgörande är skicket. Om du är seriöst intresserad kan du t ex låta göra M-test. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
ok! de är ingen som har varit och kollat på den? eller har någon frågat föregående ägaren om bilen? |
|
|
Finns servicebok? Är den fullstämplad ? Ring då o kolla några stämplar.. Länk |
|
|
Socialdistortion, har du importskräck? /Simon |
|
|
Kanske lite ;-) Köpte själv min 525:a av svågerns bror som haft den sedan ny med full servicebok. Men ändå dyker det upp saker hela tiden som behövs bytas.. Kan tänka mig att det bara kan vara värre med importbilar. Och historiken är ju betydligt lättare att följa upp på en svensk bil. Men detta gäller främst på äldre bilar med stora motorer. Skulle mycket väl kunna tänka mig att inhandla en Jahreswagen eller likn. så småningom Mvh SD |
|
|
hej! ingen som vet nått om bilen? hur är automatlådan i en 540ia är dom hållbara? |
|
|
Jag tycker inte att bilen är SÅ billig !! Vad det gäller import så står jag själv inför en kommande import, vad jag skulle akta mig för om jag köpte en importerad bil i sverige är att köpa den av antingen en privatperson eller en firma som just imorterat bilen för att sälja den och tjäna pengar, då skruvas det gärna en hel del. Men att med en kunnig person åka till tyskland och själv importera en bil anser jag vara ganska riskfritt, tycker heller inte att det finns så stor anldning till oro vid köp av en importerad bil av en privatperson som haft bilen ett antal år i sverige, använd sunt förnuft, ögon och öron, det räcker ganska långt !! Kanske inte svar nog på dina frågor egentligen, men ett litet tips på vägen till ett eventuellt bilköp !! MVH / Martin |
|
|
hej! verkar som man kan få den för ca,45,000 kan de va nått? är det någon som har ringt på bilen? kan man ringa till föregående ägaren å kolla så bilen är ok ja menar han har väll ingen anledning att ljuga någon som ringt ? Mvh |
|
Scheckheft |
Hej, kolla med föregående ägare. Uppgifter får du via bilregistret. Har nuvarande ägaren någon slags dokumention i form av servicebok, kopia på Fahrzeugbrief för att kunna kolla historiken? Stirrar dig inte blind på priset. Testa bilen ordentligt. Mvh Scheckheft ______ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.