|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Programledaren från "I polisens kamera" Länk | |
-BeeMWe- |
Haha ironiskt :) |
|
Undrar när vi får se det inslaget :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Grymt kul Arthur måste vara en mästare på att överdramatisera. Ironi kallas detta mina damer och herrar :o) | |
|
Kom sen inte och säg att Gud saknar humor... Kör så det ryker, Arthur! My Bimmer is my mistress |
|
|
Förmildrande omständighet. Ska börja köra med det också när polisen stoppar mig för fortkörning "..men jag är ju nykter!" |
|
| Ironiskt, men skulle gärna vilja se det avsnittet. Han kanske höll på att spela in den men glömde TV4 skylten ;) ! | |
| Kanske har dom slut på material så arthur beslutade att själv spela in "getaway arthur"? | |
|
Sålänge han håller sig så långt borta från Kommentator boxen han kan i TV4 Formel1 sändningar så får han köra hur fort han vill.... Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
pinsamt arthur, pinsamt!!! "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
NOLL7NOLL |
Hehe bevisar dubbelmoralen som tittar fram lite var stans. Tyvärr vad vårt samhälle e uppbyggt av... |
| Hoppas att han kan sluta komma mad sina pekpinnar nu. | |
| "Se hur denna hänsynslöse bilist kastar sig mellan filerna på 70-vägen i farter upp emot 110 km/h och riskerar sitt eget och andra människors liv! Självklart blev han stoppad av polisen och fick indraget körkort samt dryga böter." :-) | |
|
BjörnB: Jag tänkte precis samma som du. I vanliga fall måste alltså Arthur köra både vårdslöst och onykter eftersom han just i detta fall vill åberopa det som en förmildrande omständighet. "Jo, om konstapeln skulle se hur vårdslöst jag kör i vanliga fall så skulle han inte bry sig om denna lilla överträdelse" /Johan |
|
|
Håller med Wendtan, bättre att han sitter bakom ratten än som kommentator i F1! fortsättning på Bjoerks slående text: ....det visade sig att föraren hade haft så bristande uppmärksamhet på fordonets hastighet i förhållande till gällande hastighet, att han , när hans framfart stoppades av polisen, var helt ovetande om att han hade brutit mot gällande hastighetsgräns! Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Ja du,vad ska man säga.Ingen e ju felfri som han sa, inte jag heller men om han nu ska köra bil överhuvud taget så borde han i alla fall hålla koll på hastigheten.Jag kör ochså nykter å har alltid bråttom till jobbet men håller endå farten som gäller.Att vinna tid genom att köra 10-20km/t snabbare e ju att lura sig själv lite.Kör från Stockholm till Uppsala i 90 km/t.Nästa gång kör du i 110km/t å du har vunnit endast 6 minuter på att gasa lite mera på pedalen,så är det. | |
| "...föraren rättfärdigade sedan sin fortkörning med att han åtminstone var nykter men självklart kommer ingen undan polisen" | |
|
bjoerck HEHEHE *asg* åt din föregående inlägg! |
|
| Det kanske var han som blåste om överklagare.... oj jag menar överÅklagare Alhem? | |
|
HAHA, det är humor! Håller med dig Wendtan om Formel1 sändningarna, knappast någon naturbegåvning. /Wille |
|
|
Jag kan bara säga att han fick mig och se på de Danska formel1 sändningarna under en väldigt lång tid. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.