|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla, Har nu sålt min Volvo(!) och letar bayerskt som ersättning. Tänkte se om man kan få lite dagsfärsk hjälp med en uppskattning på vad modellerna (se rubrik) som jag är ute efter ligger på. Vad jag vill ha är antingen en 320iM med 170hk motorn eller en 325iM. Sedan eller touring. Enda kraven är egentligen att bilen ska vara manuellt växlad och inte körd 15 varv runt jorden... Tacksam för all hjälp eller tips! | |
|
Antar att du pratar om e30? 320iM med 170hk motor? Bygge? |
|
|
Jag skulle antar att det är E46 som JNB menar, 320i E46 har just 170 hk. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Förtydligande, E46 från modell 2001 har 170 hk. Vad gäller priser så blir det ett stort intervall eftersom du inte specat någon direkt kravlista, finns ex från ca 170-300'. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Denna för 200.000:- kanske kan vara något? Länk roadZter |
|
|
Sorry, går lite fort ibland. Aktuella modell är E46! Aktuella årsmodeller är 320: -01 eller 02, samt 325: -01, ev -02 men troligen för dyr. Coupe, Sedan eller Touring går egentligen bra vilken som. Av praktiska själ står dock en Sedan eller Touring lite högre på önskelistan. Manuell, M-paket (kan gå utan, isf m spoprtinr), gärna silvermet/svart/grå/blå... i princip alla utom röd och guld :) Bilen på länken är såld... |
|
| Om du ska ha svensksålt så verkar det inte finnas så många 325:or till salu på privatmarknaden, 320 170hk finns det därimot bättre av och dessutom till riktigt trevliga priser numera. BMW har ju för ca ett halvår sedan skeppat ut stora massor med M utrustade 320, dessa bör ju också snart landa på begmarknaden | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.