|
|
|
|---|---|
| Som rubriken,finns det nån E30 pickup i sverige.Kanske nån här på forumet? Skulle ha lite tipps inför mitt vinter bygge på min 318TIC. | |
|
Japp, vet en ifrån min håla som har byggt några stycken.. kolla in medlemarnas bilar här på bmwpower.nu ifrån Sala. |
|
|
Min far har byggt om en 318 -85 till pickup. Du kan läsa lite kort om det här: Länk _________________ NEVER underestimate the power of a BMW 316i |
|
|
Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
| Det är alltså två stycken i sverige.Då blir jag nr.3!Lite breddning och sänkning,feta fälgar och en turbo spis på ca.300hk så kommer man väl att väcka lite uppmärksamhet. | |
|
chrille olofsson (02-klubben) håller på med en 320-pickup...skall göra ett besök i hans garage nu i dagarna, så jag kan ta lite bilder :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Låter mycket intressant,, vart det några bilder??.. Verkar vara populärt att bygga på e30.. finns där (E34) 5'serie pickups i sverige?.. Bilder? Planen är att få plats med mc'n på flaket.. det vore optimalt.. Kan man hitta tips och bilprovningens krav nånstans?.. |
|
|
jannes gamla pickis verkar numer vara vigd åt livet hos stylingkompaniet som hängt på en massa plastkitchning "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson |
|
|
Nej det blir du inte för jag har en och om du kollai galleriet finns det en 323 till som är ombyggd till pickup!! Kryllar av dem verkar det som :(( Ingenting är omöjligt |
|
|
såg en på ikeas parkering i kållered förra vecka, en blå! såg ut som det va innan face liften kom på e30n kom, men jag är inte säker! |
|
|
immer: jo det var min du såg då :)) Ingenting är omöjligt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.