|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag kommer!!! GARANTERAT. ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
Kul!, får man några fler svar eller? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
mag |
Jag kommer om nån annan kommmer :) fast det g´ör dom väl Vilken parkering ? den på framsidan ? kollar här imorgon innan jag åkrer. //Magnus |
|
14:00 på framsidan, heron city. Alla E28:or välkomna! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Faaan...Skulle ha kommit om jag hade sett att det var träff!! | |
| Planerar dyka upp. | |
|
Hoppas att det blir ett gäng med bilar. Ska bli riktigt kul att se en e28 M5! :) ///Jesper |
|
| Det är klart vi kommer. | |
|
Vi vill se E28-M5!!! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
mag |
Jag kommer :-) //Magnus |
|
Det kommer ju komma minst 20st bilar dit så ni som inte åker dit kommer att missa en riktigt sjysst show. Jag år co-driver i B7:an :) BMW 520i 24v Alpina BiTurbo "Look" -91 Länk |
|
|
å ja e co-driver i 545:an... Gas gas gärna med has! |
|
|
trist med regnet. Men att ändå få se så pass bra med bilar som t.ex alpina B7 turbo, M5-E28 samt en biturbo är bra!!!. Vi får väl göra en seriösare träff fram på vårkanten som blir mer planerad. Eller hur? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Jag hittade inte, men kom dit 15.00. Hade ni tröttnat då?? | |
|
Joo det började störtregna 14:20 eller nåt. Du killen med alpinan som tog kort, kan du maila bilder till mig? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Jag ska bara få in bilderna i burken, sen så skickar jag dom till dig. Någon som kanske har server att lägga dom på? Så att alla får se tänkte jag. BMW 520i 24v Alpina BiTurbo "Look" -91 Länk |
|
|
Jag har server. Synd att det skulle börja regna. Ny träff i vår blir nog bra.. Då ska man nog ha fått lite mer ordning på den blå..:) ///Jesper |
|
|
Jasså det va din blåa... Den fick du billigt... Har du lagt upp bilderna på servern? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Har inte fått några bilder att lägga upp ännu..:) ///Jesper |
|
| Jag tycker det var trist att inte fler kom men men. Vi får ha våra egna träffar i nacka. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.