|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
OKEY OM JAG.... har fatat det rätt så e det på heron city men vilken tid AegzzoR |
|
|
Få se lite uppslutning nu! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Jag kommer!! | |
|
Bra däär! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Kommer om du tjatar... Hehe,, Inte innan.. Micke.. Länk |
|
|
Det måste va MINST 10 fordon!!! Så se till och styr ut till Heron city 14:00 31/8 med era E28:or!!! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Då tjatar vi lite då..:) | |
|
lite synd att det är ca 65 mil för mig, annars hade jag lätt kommit med min Liebig 545 turbo :( MVH///Christopher |
|
|
65mil går ju fort om man åker 545 turbo..;) ///Jesper |
|
|
jo det är sant :) men det kostar också, den är inte bensinsnål direkt :( MVH///Christopher |
|
|
25mil enkel resa jag plus att ja inte fick nån lön den här månaden... Så de blir inget, Bmwn rullar inte många meter denna månad... =( //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Vore ju lite kul med 545:an, med tanke på att det kanske kommer en M5-E28 samt en Alpina B7:a... Ganska intressant skara bilar rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Synd att jag såg detta inlägg först nu. Hade gärna kommit men har annat inbokat! Länk Länk |
|
| jag kommer och glor, har tyvärr sålt e28:an, men ja e välkommen ändå va? ska ju trots allt köpa en efter vintern | |
|
Åtminstone alla E28:or i sthlms-området borde dyka upp! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Blir det nu på söndag., så kan jag troligtvis komma. Carpimp:du kan haka på mig...Har jobbat och bott i Stockholm... Bor i Blge. ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
Hallo! Har diskussionen dött eller? Blir det någon träff imorgon söndag? ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
Undrar jag med Har ingen BEEMER Just för tillfället men tänkte dra dit med en polare . Är det bokat då ? M som i mums M3 CSL nice |
|
|
Klockan 14 är jag där om jag ser ett stort intresse! Åk dit! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Kanske kan va kul om folk tar med sig överblivna E28-delar så vi kan byta lite. rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.