|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag kommer! ///Jesper |
|
|
Kan tyvärr inte lova att jag kommer. Men jag hoppas att jag har tid att komma. MVH Morgan. Länk |
|
|
Måste komma flera om det ska va någon idé... rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
mag |
Jag tror jag kan komma. Har dock inte mycket att visa, men titta är ju skoj. //Magnus |
|
ALLA med E28 är välkomna tycker jag rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Ny länk till min E28 hoppas jag rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
mag |
Jo det förstår jag :), skäms bara lite över min...... :) Allvarligt så skulle det bli skoj, speciellt om turbosarna dök upp och man får titta lite. Funderar på att slänga i en 745 motor eller M5 3.6a i min. //Magnus |
|
Alla som ska komma .... om ni kan skafa eller har MIRC så kan vi chatta allihoppa i min kanal kanalen e #snackar @Qnet om alla vett hur det funkar !! har en fråga ( jag har ingen bmw E 28 ta men kan jag komma endå har en 525 ?? :P #snackar @Qnet #snackar @Qnet #snackar @Qnet Komm in Så kan alla snaka me varan !! Kanalen e min så vi gör inge specielt me det.. ladda ner den på www.mirc.com AegzzoR |
|
| De e klart man kommer med turbosarna En b7a en e28 biturbo och min. | |
| De e klart man kommer med turbosarna En b7a en e28 biturbo och min. | |
|
Kul med turbo E28:or, men alla är lika välkomna. Måste finnas fler i sthlm el. sverige som kan avvara en söndag??? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Tittar gärna förbi en stund med 286hk i sällskap om det blir den 31:a. Den 24:e är det F1 klockan 2. |
|
|
otroligt kul om det kommer en E28-M5, nästan kungligt... 31:a är bokat! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
mag |
Kul, den 31a verkar klart bättre än den 24 i så fall. Får ju inte missa F1, speciellt inte nu när det går så bra för BMW-Williams. //Magnus |
|
31/8 Heron city klockan 14? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Var ligger detta Heron City? Jag har i stort sett aldrig varit i Stockholm. Så jag har inte en susning om nåt alls där. Är det lätt att hitta till? MVH Morgan. Länk |
|
|
Kan möta upp dig någonstans du hittar(globen el. liknande). rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Jag berättar på forumet här när jag vet säkert att jag kan komma eller ej. Det vore ju kanon om jag blev uppmött. MVH Morgan. Länk |
|
mag |
Heron city ligger vid E4 an mot södertälje, samma avfart som IKEA mm. Skärholmen ?, annars kan man ta avfarten efter man passerat Heroncity (stor glasfasad på vänster sida) och köra bakvägen, det går nästan snabbast..... //Magnus |
|
Där köpte jag min E28 i december 2001 =) Fan att man inte har pengar då skulle jag åka ner direkt... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.