|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Tänkte se om det finnes intresse för en E28-träff i sthlms-området?, så att man kanske kan utbyta erfarenheter/delar samt se lite fina vagnar? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk | |
|
Klart att man är intresserad. Men det beror ju på när det skulle vara aktuellt i så fall. MVH Morgan. |
|
|
Intresserad är man absolut..! Har du något datum påtänkt..? (vill också passa på att tacka dig Rodge Dodge för tippset angående stötdämpare till M535i :an.) ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
rodge: Varför inte lägag det i samband med brostuge träffensom anordnas av Bmw clib Stockholm? Nästa gång torde bli 1sept då även ett gäng Z-bilar ska hänga med. |
|
|
Brukar ni inte planera in träffarna, så att de infaller under en helg..? den första sep. är en måndag. Då kan det bli lite svårare för "dalkararna" att besöka er vackra stad.. ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
rauta man: kul att kunna va till hjälp ngn gång och inte bara behöva hjälp... Absolut vore ju en helg bäst, jag bor i sthlm så för mig funkar nästan alla helger. Vore fett med en cirkus 30-40 E28:or uppställda... rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
-> rodge Är lite nyfiken på ditt stötdämpartips.... Vill du dela med dig? ;) |
|
| Ahaa, såg den tråden nu..... | |
|
Då vet man ju inte villken bil man skall ta... Sportbilen eller direktörsvagnen. :) /Henrik |
|
|
:D Vist fan men moste man ha e28:an jag har en vanlig 525 89 men vill komma en då :D ... Jag har att tips i heron city skulle det va bra :D nera mig som bor i S-telge :P heh.. skoja men sejj till bara :D jag kan hjelpa till :D AegzzoR |
|
| Ja det vore skoj med en E28 träff. Säg bara ett datum så¨kommer det Tre E28 Turbos. | |
| Ja det vore skoj med en E28 träff. Säg bara ett datum så¨kommer det Tre E28 Turbos. | |
|
Grymt! Typ fredagen 22/8 el. söndagen 24/8? Förslag på var? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Fan att man inte har pengar.... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
24/8 Söndag e bra <--> Men på heron city e bra också det e stort det va mitt förslag !:D AegzzoR |
|
|
Heron city och söndag funkar för mig, alla andra? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Weeeee! AegzzoR |
|
|
Jag skulle vilja att det blev efter den 26/8. |
|
|
Söndag 31/8 Heron city? rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Det låter som en bra ide då kommer vi. tid? |
|
|
Ok, E28-träff på Heron city klockan 14? Vill se att många kommer!!! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.