|
|
|
|---|---|
Lars Mellstrand |
DET Vore bra att slippa sitta och klicka ihjäl sig på alla annonser då ofta annonsören glömt att ange kaross beteckning på bilen. Detta skulle underlätta sökandet otroligt mycket om alla tänkte till lite innan man släpper iväg sin annons. V8 "Because I’m worth it" LM |
|
Japp, även mkt irriterande på delar säljes... Länk |
|
|
även irriterande d som läger in typ samma annons varje dag så man måste sitta o klicka sig igenom. M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Och att inte folk tar bort annonser när delen/bilen är såld. MVH Morgan. Länk |
|
|
Håller med samtliga. Värst är problemet med spammningen av annonser under delar säljes/köpes. SKÄRPNING! Mvh, Kalle ____ Min 320iK: Länk |
|
|
Håller med alla . + försök att stava lite bättre . Här kan ni skicka in länkar till dåliga annonser så skickar jag ett mail till dom med regler och hjälp med att fixa en bra annons . MVH annonspolisen@msn.com M som i mums M3 CSL nice |
|
|
Att klaga på stavning kan kännas lite lågt. Även om vi alla försöker stava rätt så finns det både personer med utländsk härkomst och även dyslektiker. Jag tycker att just den delen får man acceptera. Känns som ett i-landsproblem. I övrigt kan jag jag hålla med om att det förekommer fel modellbeteckning mm. Även om jag klickar mig igenom anonserna så gott som dagligen ser jag inte det här som några större problem. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
| En annan sak som är grymt jobbigt är alla otroligt dåliga bilder som tas på bilar som är tillsalu, en del är tagna ca 200 meter ifrån bilen, vissa bilder tas mitt inatten utan blix, kunde inte BMWpower ha något fotoreportage där de visar hur man på enklast möjliga sätt tar skysta och informativa bilder på sin bil. | |
|
Visst kan det vara jobbigt med avsaknad av korrekt innehåll, fula bilder, felstavningar och dyl i annonser. Själv försöker jag se det som komik. T ex "backspeglarna fälls in när man bakar" är en riktig klassiker! /Simon |
|
|
Simonen: den har jag missat! :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Det var en 750 e32 highline här på bmwbörsen någon gång i april, den fanns i Dalarna om jag minns rätt! /Simon |
|
|
MEN hallå bilderna blir ju bara sämmre och sämmre i annonserna kolla dessa. É man så desperat på att få ut bilen på annons eller? Man kan ju vänta tills det är ljust ute och har slutat regna när man tar sina kort exempelvis: Länk Länk Mitt intresse väcks bara av annonser med bilder på saker där det går att se något. Annnars tycker jag man kan skippa bilden, men då tittar jag inte ens. Mitt tips sälj något på annons gör det med en bra bild eller flera. Arggghhhaa.... Var bara tvungen att klaga lite. |
|
|
Dåliga bilder kan ju dölja en hel del... Även om man bara tar bilder på EN sida av bilen... Hrm /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Jo, det är exakt det jag tycker oxå, det är ju inte seriöst att lägga ut en kolsvart bild på något..... åhhhh svartskinninredning eller är det en skärm, skoda, bakhjul, breställ, fogsvans, brödrost.... | |
|
Visst kan ett eller annat stavfel eller feltryckning på tangenterna smyga sig in, men när mer än hälften av orden är felstavade ser det väldigt illa ut. Är man så dålig på språket måste man nästan känna till det och kunna be någon om hjälp eller använda ett rättstavningsprogram... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Svaret är mycket enkelt. Medelåldern är numera mycket låg på detta forum. Syns även på inläggen. | |
|
såna är oxå roliga: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
z3c, Alltså, bilden är på en E34, det ska vara en 320 av 92-års modell och det står E30 på modellkod. Snacka om förvirring.... Och dessutom en skitdålig bild. ?? |
|
|
Blå bil på bilden och det står svart i texten oxo... =) Måste vara ngn som driver med oss! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
parolof |
Ser man på stavningen ibland verkar de flesta var dyslektiker eller av utländsk härkomst;-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.