|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon i detta avlånga land, som vet var man kan få tag på dessa saker till en rimligt pris? Det borde ju kanske tex. finnas stötdämpare från någon annan model som passar..?? (och är billigare) Eller kan man kanske beställa sånadana från ngt. u-land..??? Someone Please Help Me... (är en fattig student, som inte vill låta min *pärla* förfalla) ..mittlinjeslickarhataren.. | |
|
Du kan använda samma dämpare som till t.ex 528i, har själv gjort det. rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
| Vill du köpa jätte billigt så har Biltema dämpare, inga sportdämpare, men annars så duger de väl skulle jag gissa! Länk 279:- paret! Obs olika fram och bak! | |
|
Motornord har billiga sachs-stötdämpare, 700-900 kr rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
700-900kr, är väll stycke priset på motornord..? och då kanske det inte blir så billigt ändå. Det svider i mitt hjärta att behöva vända mig till biltema,... men vad gör man inte för att få köra sitt *allt* igen.. 528 e28:dämpare, passar säger du Rodge Dodge.. Då får det bli såna dådå! ..mittlinjeslickarhataren.. |
|
|
Tänk på att biltema-dämparna tror jag skall passa på både fyrcylindriga samt sexcylindriga E28:or... Sexcylindriga väger något mer, absolut 535... Så du kanske får byta snart igen. Ett stall-tips! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
Kör med Biltema fram jag, dom har iallafall hållt 1 vecka =) Köpte dom enbart pga min ekonomi... ANnars hade det blivit något bättre... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
| Tror det har suttit Biltema på våran 528i i flera år, farsan stoppa på biltema för original gas var för stumma, tackvare alldeles för dålig väg, bilen är mycket mjukare nu! | |
|
520 har lilla sexan, stora väger mer. Viktigast fram! rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.