|
|
|
|---|---|
|
hej jag har en e30 har porblem med kopplingen.. går knappt att få i ettan och baken 90 % av 100% har luftat den blev kanon varade 1 dag.. sen lika dan igen?? snälla nån som har haft samma problem?? ebbe | |
|
Hur lätt som helst att få i ettan MEN däremot har jag svårare att få i 2:an. Lite märkligt. Hoppas inte växellådan håller på att paja. Men den har liksom 2 hack. Först ett och sen får man ta ett steg till. Kanske ska vara så? |
|
|
ok.. men vet du vad du ska göra åt det eller?? fundrara på att lufta min igen och se om det kommer tillbax.. men ve ej.. kan ju vara uttramningslagret med.. ebbe |
|
|
Hej ! Har aldrig mekat med en koppling till en BMW men tror inte att det är urtrampningslagret . Skulle tro att du tappar tryck någonstan eller så kan kopplingen helt enkelt va slut . Om du packar om kopplingen (kostar inte mycke tror jag ) och sen om det är det samma fel så byt koppling och urtrampningslager. Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
Hej igen! Om urtrampningslagret är slut så rasslar det när du kopplar ur . Det hör du om du står stil med bilen och frikopplar "med bilen igång givetvis" Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
ok ska kolla det.... tack ebbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.