|
|
|
|---|---|
|
Om det finns mer folk som mig, frälst vid E28 karossen så säg till. Jag är nämligen på jakt efter en massa bild gallerin på E28or, försöker samla lite inspiration för tillfället. Det är ingen som vet vart man kan få tag i bilder på den röda som stog vid tältet på Gävle träffen 2002 och 2003 ??? Den var ju sååå gudomligt läcker så man fick ståpäls. Tack på förhand. | |
|
Länk Länk Länk Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
E28:or är otroliga bilar!, har haft en hel del. Länk Länk Länk några länkar till E28-gallerier. rodge dodge BMWCS # 5251 Länk |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
E28:or är fina bilar, har haft några stycken. Personligen tycker jag att "plastbitarna som sitter på M535 förstör renheten i karossen. En "ren" E28 535 med manuell låda och BBS-split är klockren, finns inte så många kvar. En E28 M5 är inte heller helt fel. Annars tycker jag egentligen att E12 karossen är snyggare. E12 M535i är också en drömbil. Länk Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Är inne på min första men defenitivt inte sista, under bar bil. Dock har jag lite för liten motor... //Cosmos Vadå Väghållning?? |
|
|
Hejsan. Jag har då fastnat för E28 modellen. Jag tycker att den är trevlig, bekväm och väldigt snygg. Det är lite saker man vill ändra. Men allt jag ska göra på min ska då vara enkelt att bygga om till original. =) För man vill ju inte förstöra en E28 som är i gott skick. MVH Morgan. |
|
|
Hejsan. Jag har då fastnat för E28 modellen. Jag tycker att den är trevlig, bekväm och väldigt snygg. Det är lite saker man vill ändra. Men allt jag ska göra på min ska då vara enkelt att bygga om till original. =) För man vill ju inte förstöra en E28 som är i gott skick. MVH Morgan. Länk |
|
|
Hmm, varför blev det 2 inlägg varav bara ett har länken med??? Jaja, datorer. MVH Morgan. Länk |
|
|
-> stefant Hade den 18" Hartge och alpinamotor? |
|
|
-> Matte Jadu 18" Hartge var det ivarjefall.. Ang motorn har jag ingen aning.... Fick ingen närmare titt på det viset, enormt välbevarad inredning i den ivarjefall..Vet du vilken jag menar ? Låter som att vi tänker på samma, finns det inge mer bilder på den, har 1 meter av bakdelen på kort från gävle... tyvärr det enda förutom filmerna på bimmer =( |
|
|
-> stefant Var den grå längst ner på kjolpaketet?? Jodå, det vet jag precis vilken det är. Jag vet inte så mycket mer än att det sitter en alpinasnurra i den (äkta eller kopia) samt att det sitter 18" Hartge på den. Killen som har den är mek på bmw. Kolla gamla träffbilder. Han brukar åka på sådana.... |
|
|
Hehe Ja visst e den fin...Den finns med på några filmer på cityrace. Jag har en Väldigt fet film med bla 5st e28 från nacka (tre Turbos) men jag har ingen stans att lägga upp den på tyvärr. |
|
|
Var det den här? Länk mvh Kristian |
|
|
Länken funkar ej det är inte den vi har inte lagt ut den på nätet än. |
|
|
Den funkar finfint för mig! Det är en bild från kinnbys stylingshop. mvh Kristian |
|
|
Ja det är den där. |
|
|
Jajjamänsan det är den :D Vart kan man hitta mera bättre bilder på den där igentligen ? Det kilar ju till i flanellen när man ser den där ju ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.