|
|
|
|---|---|
|
hej, Vet någon vad det kostar att byta till aluminiumpaneler i en E39. Finns det något alternativ till BMW original? | |
|
Det finns 3:e parts (har sett tyska tillverkare, har tyvärr inte kvar länken) men då skulle jag nog hellre köpa beg. på skrot eller annons. 3:e partarna som jag såg hade svart pianolack (vill jag ha i min E38), Krom, matt alu, osv. Original finns "mattchrome" och "stahlgrau" i alu/metall-look utöver ädelträvarianterna "nussbaum", "vavona" och en (2?) till som jag inte kommer ihåg. Pris? Runt 2-3 tusen för en komplett sats begagnat skulle jag tro. Mvh CLiFF |
|
|
AC Schnitzer har snygga pedaler, har sett att till automat går det att få tag på för runt 900:- i tyskland. Kan kolla när jag kommer hem om jag kan hitta länken i igen:) Mvh |
|
| :) Läste visst lite för fort:) Sorry | |
|
Jag har AC Schnitzer till min Länk Kostar ca 2k för nya plus montering. Annars tror jag det finns original nu också. Vill minnas att jag såg det på BMW Solna när jag var där häromveckan i montern. Kolla själv, 087353900. Mvh Asken OCL-Brorssons i norrköping är generalagent åt AC Schnitzer annars. |
|
|
Läs inte så snabbt!!!! Det står ju paneler inte pedaler ; ))) |
|
| JAg vet men jag utgick ifrån att du skulle stoppa in aluminiumpaneler och då bara måste man ju ha matchande pedaler!!:) | |
|
Jag vet att dom där panelerna inte är billiga... men det hänger lite också på om du har navi eller inte... annars runt 3-4000 på bmw. ______________________________ |
|
|
Hittar inte alu men här är titan.. 225 225 225 275 425 450 450 450 450 2150 Har du tv så +450 totalt 5775:- på BMW Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.