AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
333

För billig 323 -98?

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Har hittat en 323 E36-T i Dusseldorf området. Tycker kanske att priset är lite väl lågt, eller ? Den har full servicebok samt är delvis omlackad pga. stenskott enl. firman, ej krockad enl. dem själva. Dessutom är den nyligen prissänkt med nästan 2000 Euro (dålig efterfrågan?). Jag har på telefon lyckats att få ner den lite ytterligare när jag erbjöd mig att bortse från garantin som de erbjöd. Den blir ju som sagt svår att utnyttja här i Sverige i vilket fall som helst. Synpunkter mottages tacksamt. Länk

Mvh. Patric

Min E32/38:a
Länk
BMWCS #4598
Vettigt pris, bilen har för tyska förhållande alldeles för hög körsträcka ( tänk på att denna bil är "osäljbar" här hemma...)

Samt att tyskarna ratar ju E36 som är en gammal modell (dom gillar nytt!!)

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
Håller med GM, bilen verkar vara ett vettigt köp om du ska behålla den tills den är "slut". Räkna dock med att den kommer att vara mycket svårsåld opm du skulle vilja byta bil innan den är "slut".

/Simon
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Jepp det det som är planen, dvs köra till slutet. Dock var det flera firmor, från bla. Sverige som hade lagt bud på den. Skruv sugna kanske ? Är den kvar när jag kommer hem om två veckor så skall jag nog hämta hem den. Har sneglat lite på en 328-T också men förs. premien har avskräckt mig lite (ca60%-dyrare än 323).
Tack för era synpunkter ivf.

Mvh. Patric

Länk
BMWCS #4598
Verkar vara ett stabilt val i så fall då.....

/Simon
chrille70
PJ,

Om det är så att du tycker att den där 323:an är lite för billig så har jag en länk till en som är "lite" dyrare. =)

Länk

Mvh Chrille
Har sett den innan, kanske samlar de på sena e36 kupér eller så sattes priset för 3-4 år sedan och ingen har orkat ändra på det kanske?

/Simon
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Samlar han på bilar den där Nilsson i Vimmerby :0 Begreppet snåla smålänningar har man ju hört talas om, men det där tog priset.:)))

Mvh. Patric

Länk
BMWCS #4598
Chrille:
Den var skön!
Helt normalt pris hos handlare om det hade varit en e46 323ci med samma utrustning d.v.s.

/Wille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.