|
|
|
|---|---|
|
Finns det möjligtvis några kopior på Hartge fälgar ? Schnitzer kopior går ju att köpa överallt i princip. Kommer inte på modellen på fälgarna men, dom som är rätt så fyllda. Satt ett par sådanna på en röd E28 på gävle träffen.. Någon som har koll på vilka jag menar ? I så fall finns det nån möjlighet att få fram ett par sådanna kopior ? | |
|
Sånna?: Länk Har inte sett några replikor på dessa tyvärr. /Wille |
|
| Nej det var inte dom där ja tänkte på, kan tänka mig att dom är lite äldre.....om jag ändå visste va det var för modell...attans...dom som sitter på de flesta e28or har även sett ett par e30 med dom på.. | |
|
-> stefant Jag vill minnas att den fälgen faktiskt också hette "Classic" när det begav sig. Synd att den inte tycks finnas i deras sortiment längre. Jag antar att fälgen du menar är den som har långa och många ekrar, litegranna som Alpina. Mmm, den E28:an är fin.... |
|
|
Ja det stämmer bra det, väldigt lika alpina fälgarna. Men attans, ingen som vet om det finns på kopior på dom ? Hittade ju en som ville sälja sina men han hade ju begärt en hel förmögenhet för dom..... |
|
| Vem var det som ville sälja sådana till dig? *nyfiken* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.