AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
696

Chromade skärmkanter, finns de till BMW?

X-
375
X-ray
325i -87
kollade nyss på "udda bilder" och såg en BMW med chromade skärmkanter, och undrar om det kanske kan finnas till E30 oxå ?

Vill ha bort kjolarna som går över skärmkanterna så tänkte om man kan täcka över plugghålen med chromat.

Undrar oxå om det nån vet vart man får tag i sånna till en Toyota Carmry 89:a (en polares)
www.hova.com hade iaf förr detta exklusiva tillbehör...( passar bra på t.ex. 728 -81 ...)

Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk
X-
375
X-ray
325i -87
japp, där va dom! tack!
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Chromade skärmkanter är ett jätte bra sätt att få rostiga skärmar... Grus, vägsalt & annat otyg har en stor tendens att tränga in & fastna mellan skärmen & chromlisten.

Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme.
Om man redan har rostiga skärmar är det oxå populärt att sätta på chromade skärmkanter för att dölja det. Populärt på gamla s-klasse mersor. Har även sett det på några e32:or. Inte vackert!
hmm.. undrar om jag ska skaffa det till cabben oxå....
gr
350
grizzly
F11 BMW 530dM Xdrive Touring -15
Porsche 996 Carrera 4S -02
Nissan Qashqai -17
tattarbågar ;)
X-
375
X-ray
325i -87
Grejjen e ju den att jag har 325IX kjolar, dom går över skärmkanterna och sitter med 2 plugg I plåten, om jag nångång vill byta kjolar måste jag sätta på chrom kanter för o dölja hålen...
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
X-ray> Isf föreslår jag att du mattar ner kromet och lackar bågarna :) Har mycket svårt för dom, bör tilläggas :)

Sex på alla fyra, roligast så!
La
799
Lasse Kong
E-36 Touring 97
Håller fullständigt med "Hangaround" tattargrejjer eller Zigenar-pryttlar .
USCH

Raw power + Turbo
M3 CSL nice
Visa användare
260
K-Jörgen
320 Touring 05
Tattargrej eller ej men på vissa bilar är det faktiskt snyggt. Vet förstås inte om det passar på BMW. hade en 260 engång i tiden där var det snyggt

K-Jörgen
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.