|
|
|
|---|---|
|
kollade nyss på "udda bilder" och såg en BMW med chromade skärmkanter, och undrar om det kanske kan finnas till E30 oxå ? Vill ha bort kjolarna som går över skärmkanterna så tänkte om man kan täcka över plugghålen med chromat. Undrar oxå om det nån vet vart man får tag i sånna till en Toyota Carmry 89:a (en polares) | |
|
www.hova.com hade iaf förr detta exklusiva tillbehör...( passar bra på t.ex. 728 -81 ...) Sök inlägg först, fråga sen! (gammalt BMW-power ordspråk) Länk |
|
| japp, där va dom! tack! | |
|
Chromade skärmkanter är ett jätte bra sätt att få rostiga skärmar... Grus, vägsalt & annat otyg har en stor tendens att tränga in & fastna mellan skärmen & chromlisten. Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
| Om man redan har rostiga skärmar är det oxå populärt att sätta på chromade skärmkanter för att dölja det. Populärt på gamla s-klasse mersor. Har även sett det på några e32:or. Inte vackert! | |
| hmm.. undrar om jag ska skaffa det till cabben oxå.... | |
| tattarbågar ;) | |
| Grejjen e ju den att jag har 325IX kjolar, dom går över skärmkanterna och sitter med 2 plugg I plåten, om jag nångång vill byta kjolar måste jag sätta på chrom kanter för o dölja hålen... | |
|
X-ray> Isf föreslår jag att du mattar ner kromet och lackar bågarna :) Har mycket svårt för dom, bör tilläggas :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Håller fullständigt med "Hangaround" tattargrejjer eller Zigenar-pryttlar . USCH Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
Tattargrej eller ej men på vissa bilar är det faktiskt snyggt. Vet förstås inte om det passar på BMW. hade en 260 engång i tiden där var det snyggt K-Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.