|
|
|
|---|---|
| nån som vet? och är den verkligen så bra som man har hört? | |
| Köpte i vintras, och det gick på 150:- tillsammans (rengöringsskummet och fettet), utan CS-rabatt. Tycker det fungerar suveränt iaf! Luktar gott gör det också. :) | |
|
Jackass: Det är ett mkt bra medel framtaget för bmws bilar som har läder: Länk |
|
|
Jackass: Det är ett mkt bra medel framtaget för bmws bilar som har läder: Länk |
|
| Ahh då ska jag inte ens tveka. Tackar för tipset! :) | |
|
Kan instämma i att det är toppenprodukter! Mvh, Kalle ==== Min 320iK: Länk |
|
|
Länk Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
| Funkar detta medel även på ljust skinn som börjar tappa sin ljusa färg och "spricka" upp i svart? Dvs färgen har blivit bortsliten på skinnet? Tycker det är tivelaktigt att det ska behöva ske på en bil som är 3,5 år gammal och bara rullat 8000 mil. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Acey.Jag tvivlar på att det repar några"skador eller slitage, en 8000 milare med ljust skinn ska se ut som min bil i skinnet :)) Måste vara mätarskruvad:)). Faktum är att jag vid flera tillfällen sett bla E36 or med ljusa sportstolar, som är 3-5 år gamla som stolarna sett ut som dom rullat i 10 år och 30.000 mil trots att bilen kanske inte rullar mer än 8-10000 tusen, och det tar ju tyvärr bort helhetsintrycket på en bil som är kanonfin för övrigt . Vad detta "överdrivna" slitage beror på vet jag ej. Bristande underhåll eller bara nya blåjeans.?? ///MVH Hasso Länk |
| hasso: Eftersom bilen är i samma ägo sedan ny så är det inte skruvad däremot används den mer eller mindre som en 2a bil vilket då innebär turer till landet, fisa runt i stan osv. Mycket in-och-ut vilket troligtvis sliter mer. Dessutom om jag känner killen rätt så är skinnvård något man kanske gör en gång om året eller så när man kanske vaxar bilen. Dvs brist på underhåll. Frågan är om man kan "rädda" skinnet på något sätt? Ser som sagt ganska trist ut med en relativt utsliten förarstol (iaf vänster kant) på en i övrigt fin bil. Tips? | |
|
acey: Jag som har grått skinn kan säga att det fungera även på den färgen. Min bils skinn smörs in med jämna mellan rum dvs typ 1gång/månaden Hasso&acey: Vilken bil är det ni syftar på?? |
|
| starre: Min polares bil, eller snarare hans kärrings om man nu får säga så ;o) | |
|
acey: ok då är jag med ps.du har mejl:))) |
|
| Nu var jag o köpte den hos bmw..den kostade runt 300 spänn!! sjyssta grejer var det! o gott luktar det nu =) | |
| priset på BMW läderbalsam har höjts kraftigt. Tidigare var det 200ml och ett pris på 70 spänn. Nu ligger det en 375ml stor flaska i en fin orginalkartong tillsammans med två svanpar, några putsdukar av papper samt två billiga plasthandskar. Pris nu, 230 spänn (tror jag det var) på BMW Solna. | |
| priset på BMW läderbalsam har höjts kraftigt. Tidigare var det 200ml och ett pris på 70 spänn. Nu ligger det en 375ml stor flaska i en fin orginalkartong tillsammans med två svanpar, några putsdukar av papper samt två billiga plasthandskar. Pris nu, 230 spänn (tror jag det var) på BMW Solna. | |
|
priset på BMW läderbalsam har höjts kraftigt. Tidigare var det 200ml och ett pris på 70 spänn. Nu ligger det en 375ml stor flaska i en fin orginalkartong tillsammans med två svanpar, några putsdukar av papper samt två billiga plasthandskar. Pris nu, 230 spänn (tror jag det var) på BMW Solna. Verkar inte lämna lika mycket vita rester numera, eller oxo är det jag som putsade bättre! |
|
|
Hoppsan! Det räcker om ni läser det första inläggrt. ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.