|
|
|
|---|---|
|
När ja bromsar så skakar det i ratten. tycker att de skakar framme i vagnen oxå... kanske bara en känsla men jag vet inte. Provade att byta skivorna fram för att få d att försvinna men detta hjälpte inte. Mek:en som bytade skivorna sa att där fanns lite glapp i styrleden. Kan detta vara felet? hur yttrar sig kassa styrleder?? Vad kan det annars vara som e problemet?? nån som varit med om samma... gäller min 325a. mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" | |
|
Har precis samma fel som du.. Vet itne har precis haft min inne på inspektion 2 där har de konstaterat att det är mina spindeleder... *bytes inom två veckor* Dock bara ibland de skakar tror de beror på hur ratten e ställd.. *otäckt* By Honkies the one and only =) |
|
|
Har precis samma fel som du.. Vet itne har precis haft min inne på inspektion 2 där har de konstaterat att det är mina spindeleder... *bytes inom två veckor* Dock bara ibland de skakar tror de beror på hur ratten e ställd.. *otäckt* By Honkies the one and only =) |
|
|
oki..får väl lämna bilen till nån bil mek som kan kolla upp spindellederna o styrlederna o se ifall nått behövs bytas eller nått... jobbigt e de iaf... mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
har samma probbs ! när man kör ca 130-160 svänger mjuk får man otäcka vibrationer. Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Flayer jag tror nog att dina bromsok har kärvat igen. Kolla på bosse bildoktorn vet ja!! Kopparpasta!!! Ska prova alla bilmärken innan jag dör!! Förutom OPEL |
|
|
Kolla länkarmsbussningarna eller spindellederna. Om dessa är slut så durrar det och vibrerar när man bromsar eller påfrestar framvagnen. Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
Just som lasse kong säger (är det han som är bil doktorn) Varför rulla på 19" när det finns 20" |
|
|
NJAE inte riktigt kanske men bra nära =) Näe skojj på sidan hehe Raw power + Turbo M3 CSL nice |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.