|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har varit och tittat på en M5:a i värmland hos en bilhandlare i Hagfors. Mitt intryck var att det var en kalasfin M-bil men vad vet jag? Har ni ngnsins tittat på denna fina bil? Det är en sebringgrå -91 helt original. / M | |
|
Jag ska upp till Hagfors på torsdag. Vilken bilhandlare är det och vart håller han till? |
|
|
Sjhyyst! Det är "Bilhallen i Hagfors". |
|
|
Vart ligger det? Jag var uppe i hagfors idag och jobbade och på lunchen var jag ute och letade bilhandlare där upp men det enda jag hittade var Helmia. |
|
|
Jag tror jag kom på vart det ligger precis på högersidan när man är påväg in mot hagfors eller? |
|
|
Den M5 är lite skumt tycker jag, eftersom när jag köpte min i mars då fanns den bilen i Hagförs. Mannen som jag pratade med sa att det hade inte varit vinterkört på flera år att han hade själv importerae bilen fråm tyskland och sen en kille från Ok macken i hagförs hade den och bla, bla ,bla men den dag som jag hade bestämt mig för att kolla på bilen då svarade annan killen och så ja men idag går det inte eftersom bilen är ute och det finns så mycket snö som det går inte att provköra men jag svarade men killen som jag pratade igår så att den hade inte varit vinterkör på flera år och att den låg i en varmgarage ????? har du kollat EDC dämpare bak?? dem läcker det betyder att du måste byta dem och dem är dyra....???? Mauricio |
|
|
Om du kommer fr sunnemo (alltså sö ifr)så ligger den på hö sida precis i "början" av Hagfors. /M |
|
|
Jag var inne och spanade idag men då hade dom inte bilen där........ |
|
| Hade du Kollat ute hade du sett bilen!!! MVH BILENS ÄGARE!! | |
|
På baksidan eller? Jag hade egentligen inte tid att kolla på bilar för jag hade 30min på mig innan jag skulle vara i Karlstad så det var därför jag inte frågade efter den heller utan bara spanade lite fort. Jag ska nog upp till veckan och jobba igen så då ska jag se om jag hittar den. Jag är egentligen inte ute efter en M5:a men dyker det upp en fin så kan nog köp vara aktuellt. Jag blev lite mera sugen på M3 cabben faktisk. |
|
|
Hej! Har ni sett att den bilen har fel sorts stötfångare, en vanlig E34 kofångare samt en vanlig bak också!!! Det är ju inte original! Sedan är det 3,8:ans fälgar vilket inte heller är original, men det är ju inte så farligt, men de stötfångare tar priset, ursch!!! Sidokjolarna var i alla fall rätt :) //Schnitzer |
|
|
Lite starkt inlägg av "bilens ägare" eller? ...... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.