AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
320

Sänkning på G

Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Någon som vet om det här är något att ha: Länk

eller har ni något annat förslag runt samma peng.
ant
Jag har dessa dämpare och fjädrar på min bil, dock 51 mm fjäderben, eftersom jag har m-chassi.
Jag är mycket nöjd! Ligger fint på vägen men kan kanske upplevas som lite stötigt i låg hastighet, men det tål du. Min flicka har inte klagat än, vilket får anses som bra.
Jag fick även möjlighet att prova grejerna lite bättre på ring Knutstorp när BMW CS ställde till med kalas. Låg fint på banan och jag hade inga problem att styra dit jag ville.
Nu är allt relativt, men ser man till priset tycker iaf jag att det verkar vara bra gejer.

======
Min bil:Länk
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
oki doki.. de låter bra de... får se om jag införskaffar mej grejerna när jag fått lön.
-C
221
-Chrille-
320dT -00
325iM -89
> Ant

Jag har också gjort samma inköp som du!.. håller på att montera det nu! Kapade du genomslagsgummina något?.. iså fall hur mycket?.. du hade en 60/40 sänkning va?

/Christoffer
ant
-Chrille-: Jag gjorde inget åt genomslagsgummina. Allt jag gjorde varatt byta dämpare och fjädrar fram och bak. Plus att jag bytte Fjäderbenslagringarna fram. Lika bra att göra det när det hela ändå var nere.

======
Min bil:Länk
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
ok.. är det något mer man ska slå till på att byta när man endå håller på o rotar runt ?
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.