|
Sida 3 av 11
|
|
|---|---|
|
CoolBlueM3Coupe; o hur vet du detta med 270?... Ärligt talat så kände jag inget stopp heller vid 260, men den slöa M5an (Hej Anders W) tio meter framför mig började bromsa o ha sig... :-) (Jag resonerade som att det är säkrare att ligga riktigt nära vid en krock i 250 km/h, än att ha ett glapp på femtio meter om han framför panikbromsar för något...nä, det där lät inte riktigt riktigt...ska nog gå o lägga mig o drömma om mappning...) _____________________________ BMW CS #5221 |
|
|
På 4 hjul: 315 km/h Porsche 928 Strosek, motorn kraftigt ombyggd av Kremer Racing i Köln. (klockad hastighet inte mätarhastighet) 250 + km/h Lamborghini Countach diverse andra Porschar. På 3 hjul: 40 km/h Monark flakmoped (uppskattad hastighet) På 2 hjul: 170 km/h BMW R1200C Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
250 km/h mätarfart Audi A8...hoppas inte farsan smygsurfar på forumet =) 80 blås på min gamla Typhoon skoter 65 knop Hydrolift T30 |
|
|
Bil:Mätarn ut me 325 -89 Mc:90km/h cresent compact (ramsne delux) Pechy Racing |
|
|
Tjena alla! Bil: 235km/h Honda civic vti -92 160hk!!! Tro det eller ej! Mätaren ut! Moppe Runt 100km /h derbi senda eller vad den hette!! Linna |
|
|
270 med 850 ci Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Hej, 245 km/h mätarfart med min 528IA. 220 km/h matarfart med min R1100RS ca 70 med min Tomos moppe - uppborrad och med original utväxling. Gick att dra upp den på bakhjulet i 3:an. (det var roliga tider!) Mvh /NP |
|
| 350 km/h med en trimmad 320. | |
| Anders S: Menar du inte 150 km/h med en trimmad 320 ;) | |
|
Anders S.: 350 km/h med en trimmad 320 hmmmmm är det verkligen säkert?? Hur var det med B3? |
|
| Tror mer på en trimmad hastighetsmätare... | |
|
Efter otroligt mycket tid och vilja så har jag sett nålen stå på 171kmh i en skoda felicia 1,3 -97. Slå det om ni kan. *asg* Så har jag kört 245km/h med min M535i -85 (mätarfart). Men det snabbaste jag kört med bil är 270km/h med en gammal Mercedes 500sec som inte var original. =D MVH Morgan. Länk |
|
BmwMutte |
har åkt en gammal subaru som mätaren visade c.a 200-220... men det gick kanske 40km/h...=) nått fel kändes det att vara... 235km/h Audi 80 V6 230km/h M535i-86 240km/h Yamaha R1 95km/h DT50R 80km/h Hanomag...=) |
|
Sani: Såg inte ditt inläg förrän nu. Jodå, jag har haft den på Autobahn och legat och pressat och då låg jag på toppfartsspärren ett bra tag då det var 4 filigt så man kunde sträcka ut 5-6 minuter iallalfall. Lå och lekte med en SLK "någonting" som antingen hade en spärr som låg aningens lägre eller så var den klen som en Merca normalt är (uom AMG då) ;) |
|
|
Starre, Nej. En 320-e30 (-89) automat med qvarnis-chip och M-paket. :)) |
|
|
Anders S: Då borde den väl gå lite bättre än 350km/h? :) /Wille |
|
|
Ja, men den gick på bara på 5 cylindrar vid det tillfället... |
|
|
Anders. S.: Aha då förstår jag trimchip och m-pkt det var väl oxså tretums avgas på? |
|
|
mach 2 med en crescent compact.. LSD är ett skumt trim... |
|
|
110km/h med tefat.. Detta utfördes i liggande position i vintras bakom min gamle trotjänare (525i -89, numera på skroten..) Aldrig haft så kul i hela mitt liv :) 282 km/h mätarfart med en chippad Corvette Cab -94 (det ven och susade en hel del trots taket var uppe kan jag upplysa om..) 295 km/h mätarfart med en lite vässad Kawa zx9 ninja -97 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.