|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag behöver en garageplats i Stockholmsområdet. Jag vet att detta inte är det lättaste att få tag på men alla tips och förslag är mycket välkomna. Jag tänkte att jag skulle ta och köpa en 3.0-coupè, i prisklassen 5000-25000, att pyssla med i vintermörkret. | |
|
Hehe en riktigt gammal tråd men men jag är också på jakt, gärna i trakten kring nacka. // Anders |
|
|
Är också intresserad av en mekplats, men på norra sidan helst. =) Mvh |
|
|
Jag har (kanske) en mekplats att hyra ut nära S:t Eriksplan i Sthlm, dock får bilen inte vara för stor. Maila mig för mer info. Mats BMW CS #5847 |
|
|
t80196: Tack, men letar i första hand utanför närförorterna då hyrorna i innerstan/Stockholms kommun är vrickat höga... Mvh |
|
|
Jag har en plats i haninge, eget garage på 35 m2 med 380v. Maila mig bud. rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Var någon intresserad av att hyra garaget? rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Jag är de eventuellt, men haninge e lite väl långt tror jag, de beror förståss lite på ekonomin, vad vill du ha för de ? // Anders |
|
| Är också på jakt efter en garageplats under vintern där jag kan meka osv. Ska vara i stockholmsområdet men Nacka/värmdö vore ju bäst. | |
|
Ja ..... (man får inte svära på forumt :) ) jag skulle också vilja ha de i nacka/värmdö eller mer hellre nacka. Lycka till får man säga, jag har letat och letat och letat, nu håller jag hus på Lidingö, vvilket kanske inte är super bra, men bra är de iaf. // Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.