|
|
|
|---|---|
|
Pillade bort min BMW stereo. Där styrningen till stereon i mittkonsollen finns en fyrkantig hållare med elanslutning och någon form av brytare i. Vet inte var den skall sitta när jag monterade tillbaka den?! Klantigt. Kan det vara något som hör hemma med stöldskyddet? Tacksam för svar..... | |
|
Var den kopplad till stereon menar du?? /eFx |
|
|
Nix Pix.... Det är en rektulangulär plasthållare ca 40x40x10mm med en elanslutning (2-pol). I mitten på denna plasttjossan så är det ett rektulangulärt hål med en bladfjäder som ser ut att kunna bryta strömmen till något! Vet inte vad men all funkar i hela elsystemet förövrigt. Kanske någon klokgrej som teknikerna i Munchen bar har hittat på och skall va till något annat.....eller???? //Roggen |
|
|
Ingen aning, hade gissat på handsfree-styrning, men om den inte sitter kopplad till stereon är det ju knappast det.. /eFx |
|
|
Hej eFx Tack för dina svar på mina frågor. Jag har pillat bort den igen!!!! Kollade på denna lustiga mekapär.....Hittade ett BMW nr som man kan kolla hos BMW verkstaden:::: B 366215. O Du de är någon form av brytare. Ena sidan ser ut att va ett IR glas mostv... Ha de bra o kanske ett svar. //Roggen |
|
|
Tjena Kolade med BMW service idag ang mekapären....Det är en larmsensor till stereon. Rycks stereon bort så går larmet! Skall sitta på styrpinnen på stereons baksida. Känns lungt nu när man vet !!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.