|
|
|
|---|---|
|
ryan air är billigaste flyget säger alla men kollar man på hemsidan så verkar dom knappast billiga ,det är ju flera stycken som åkt till tyskland för typ 300kr hur gör man då? måste man ta en sista minuten resa eller? | |
|
Om man bokar resan ~2 veckor innan man ska åka så kostar det inte många kronor från Sturup till frankfurt. Kika här så ser du. Länk "Att styla en volvo är som att sminka en gris" |
|
mackan325 |
Japp, betalade bara flygplatsavg. 800 ksek för två pers t/r till frankfurt hahn. Tänk dock på att hahn ligger i 12 mil väster om FF mitt i ingenstans. Du behöver hyrbil eller gott tålamod för att skaka buss ett tag. För övrigt är det en nedlagd natobas, operations control komplett med F18 loggor inrymmer numera kontrolltornet. |
| mackan325: 800 ksek var något av det dyraste jag hört.... :-) | |
|
Om man är ute i senaste laget som mig så kostar det 2484:- inkl alla avgifter för 2 pers till Frankfurt-Hann. Det blir fortfarande bra mycket billigare än att köra en bil ner och två hem. "Att styla en volvo är som att sminka en gris" |
|
| Vad det gäller Ryanair så är det väl dagsannonserna som gäller typ Dagens Nyheter tex. | |
|
Åkte själv med Ryan Air (samt mitt sällskap på tot. 3 pers.) till Hamburg för att hämta hem min E38:a. Tot. pris för 3 pers. enkel resa blev 1600:-. Enl. mitt tycke mkt. överkomligt, eftersom de flesta andra bolag som kör till huvudorten inte säljer enkelresor. Och skulle de göra det så kostar en t/r biljett lika mkt. De 65 km till hotellet i H-burg. C avverkades med en väntande dir. buss på under timmen. Avser att senare under hösten flyga ner till Frankfurt/Hahn för att hämta hem en andra bil, och kommer då självklart att åka med Ryan. Malmo Aviation har ju också bra priser (bla. enkel biljetter) till Tyskland. Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
ormen |
Har nyss beställt till slutet av sept. till gbg->frankfurt-hahn, enkel/2pers. 552:- det låter jäkligt billigt för mig Kör så det ryker tills det rasar, o då tar du fram verktygslådan eller ringer en vän. |
|
Ormen, tänk bara på att Frankfurt-hahn ligger ca 120km från Frankfurt. Det missade jag så mina vänner väntade på fel flygplats :) Min 528i Touring Länk |
|
|
Halla! Kan rekommendera er att kolla pa hyrbil fran Frankfurt-Hahn och dit ni ska. Hahn som Ryan air flyger pa ligger 10-12 mil fran frankfurt och 26 mil fran Stuttgart. Jag bor i Stuttgart och det gar utmärkt att ta en bil fran Hahn och lämna den pa Hauptbahnhof i Stuttgart. Kostar ca: 57 Euro + bensin för en peugot 106 fran Hertz. Kolla och boka pa hertz.de. Det andra hyrbilsfirmor pa Hahn ocksa!! Alternativ gör ni klart affärerna hemmifran sa kör jag hem den för en rimlig peng om ni handlar i Stuttgart-trakten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.