|
|
|
|---|---|
Marcel |
Är det bara jag som önskar att sökmotorn på Bmw-börsen borde vara mer utvecklad än endast modell och län? Ett fält för årsmodeller hade inte varit så tokigt. Vad tycker ni? Om jag exempelvis letar efter 97:0r + och i och med en sådan funktion skulle det hela bli mycket enklare även en funktion för krav på driftmedel och diverse utrustning skulle vara uppskattat. |
|
Har du testat att använda den avancerade sökningen?? /Jimmy Länk |
|
Marcel |
Ops! Det har jag missat. Nu såg jag. Sorry Bmwpower;) Tack 735IA;) |
|
Marcel: Jag hoppas för din skull att du inte suttit och varit irriterad på sökfunktionen de 5 månader du varit registrerad användare här på BMWPower... :/ roadZter |
|
Marcel |
DanneZeta// Japp det har jag, hehe |
|
:o) Ok, då öppnade sig en ny värld nu då i och med att du hittade den avancerade sökningen... ;) Hoppas du hittar något kul att fräsa omkring i! roadZter |
|
Marcel |
ja det får jag hoppas:) Har funderat på en E46 320i, hoppas jag hittar nån. Nån som har tips på några länkar? |
|
Det som stör mig lite med just sökfunktionen är när man till exempel vill sortera på pris så brukar aldrig det fungera. Är de fler som har de problemet? Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
| Jag skulle vilja ha tilbaka det gamla featuret där man kunde söka på kaross. Det var smidigare än att sitta och knappa in modell och begränsa årsmodeller. | |
| Kanske skall tillägga att jag menar under "avancerat urval" så att det inte blir några missförstånd... | |
|
Att kunna sortera på Kaross hade även det varit helt undebart. Äntligen 2k :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.