AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
377

323ti -00

po
56
pollywolf
318i Sedan -01
Vad tycker ni om en 323ti -00 som har gått 2500mil och kostar 169 000:- ?
Är 323ti skön att köra i?
Vet inte hur den är att köra, men priset på bilen du hittat verkar för högt, även om den gått extremt få mil. 6-700 mil per år är väldigt lite.
Du borde kunna hitta en mycket fin och välutrustad 328Ci E36 för dessa pengar. Inte ens 323Ci E46 ligger speciellt mycket högre, men då får du räkna att dessa gått fler mil.

--------------
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
Jag tycker också priset är i klart överkant.
2.5 liters motorn i 323 Är en härligt kortslagig maskin med ett underbart temprament. Kan bara rekomendera denna motor.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Bruka sökfunktionen först fråga sen.
BMWCS Syd #05392
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
pollywolf: Om den är skön att köra i eller ej är nog upp till var och en att avgöra för här i forumet finns allt från Z8-ägare som tycker att sin bil är seg till 316-ägare som vinner det mesta vid rödljusen... ;) Ut och provkör är mitt tips!

När det gäller priset är jag beredd att hålla med BlackMunichWagon och Wendtan, det låter lite dyrt. Inte minst när man jämför med nyare BMW-modeller även om dessa har några tusen mil mer på mätaren. Motorn i 323'an är väl kanske den motor som fått mest positiv kritik i detta BMW-forum.

I övrigt kan jag rekommendera forumets sökfunktion, titta gärna närmare på dessa trådar angående 323ti:
Länk
Länk

roadZter
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
Kolla i bytbil.com o leta efter en 323ti 00a då ser du att de flesta ligger runt de där priserna om inte mer hittade några fast lyckades tyvär inte klippa in de åt dig sen har väl utrustningen stor betydelse men för högt tycker jag inte att det va fast personligen hade jag valt en sedan eller Coupe ställe för Ti fast det är jo en smak sak

Keep Your distance this is a BMW ;)
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.