|
|
|
|---|---|
|
Har sett att många har bilder på sina bilar i slutet av varje inlägg som länk , hur kan jag fixa det ? har bilder på min bil i galleriet som jag vill ha som länk i slutet av varje inlägg Keep Your Distance This is a BMW ;) Länk | |
|
högerklicka på bilden i fråga och välj öppna länk i nytt fönster. När du gjort det är de bara att kopiera adressen och använda den i din signatur. Lycka till., Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
ant |
Eller så högerklickar du och väljer "Kopiera genväg" sedan är adressen kopierad och kan klistras in där du vill ha den. Dock verkar du ha löst din fråga angående länken i signaturen. ====== Min bil:Länk |
|
Tack :)))))) Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
tråkigt att den inte uppgraderar allt auto så att bilden syns på alla gamla inlägg också , men tack för hjälpen Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Ant: om du gör de på en av dina bilder i galleriet så ska du få se vad som händer. de blir inte helt rätt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
Maxad: Är det din bil som till salu? Har du hittat en M3 nu? |
|
|
Ursäkta inlägget ovan Maxad: Är det din bil som är till salu på forumet?har du hittat en en M3e46 som passar dig nu? |
|
|
Starre , jag har faktiskt fastnat för en M3a som jag har vart o tittat på , så jag tänkte kolla om jag får min såld så köper jag den Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
|
Maxad: Har du länken till bilen?I annat fall skicka info om bilen på min mejl så kan jag kanske ge dig tips etc |
|
|
Här är bilen Länk Keep Your distance this is a BMW ;) Länk |
|
ant |
wendtan: Det fungerar utmärkt för mig.. Denna är tagen direkt från mitt galleri Länk på "mitt sätt". Men igentligen är huvudsaken att det fungerar i slutändan. ====== Min bil:Länk |
|
Ant: okej. När jag gör så så blir bilden tokliten. dvs den länkar till thumbnailen och inte den riktiga bilden. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
ant |
wendtan: Jag förstår vad du menar, vet ej hur du lyckas med det eftersom det är länken du tänkt klicka på som du kopierar adressen ifrån. Men sak samma.. så länge vi klarar att få det som vi vill, ska vi inte klaga.. ;-) ====== Min bil:Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.