|
|
|
|---|---|
|
Hej Har den lilla V8an samma fysika mått utanpå? Dvs kan man sätta den där den stora suttit vad avser lådan och motorfästen? *Har en idé* Mvh Sune | |
|
Hallå, behöver faktiskt veta detta..... :-) Mvh Sune |
|
|
Lådan är inte den samma ivf. till att börja med. Därför är jag osäker på om det huvudtaget gåt att docka ihop lilla 8:an med 740 lådan. Vad skall du nu hitta på för tok ? Säg inte att du skall slänga ut 4.0 till "förmån" för 3.0 ? Mvh. Patric Min E32/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
Näpp Såg en framtid för min 4liters med låda i en cobra replika efter att allt annat gett upp. Måste dock besiktigas med en motor med högst ca 200 hkr då hemmabyggs reglerna är 15kw/100kg och min replika blir ca 1000-1100 kg tung Har dock tänkt om (tror jag). Får nog tyvärr inte höra det kära BMW ljudet i cobran, utan det blir nog enklare med en cheva 350 från 74-77 då de i originalskick inte gav mer än 160 205 hkr. Synd, för den hade blivit speciell med det motoralternativet Mvh Sune |
|
|
Skruva fast lite blytackor på cobran.... |
|
|
Har tänkt den tanken, men det måste vara ca 500 kg, vilket jag tror blir lite mycket volym?! Mvh Sune |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.