|
|
|
|---|---|
|
som sagt ikväll låg ocruisade lite i Växjö. kommer från McDonalds city o kör mot linnékyrkogården. när ja kommer fram t t-korsningen ser ja den för 1:a ggn "in action" i verkligheten(har suttit i en). ngn pickup skiter i högerregeln så ja får snällt vänta. när d blir fritt hänger ja på bort mot oxtorget, rakt fram runt filmstaden o ja kommer ikapp(pickupen borta). vilken underbar bil Z8:an är!!! SÅÅ fet bakifrån, grymt snygga smala lysen o lite lagom breda skärmar... ägaren stannar efter GVG o ja kör in o vänder på GVG:s parkering. när ja ska köra ut möter ja "håret" som körde bilen. en kvinna på kanske 40 e på väg in lämna tbax 2-3 rullar. ja ser att hon sneglar lite på mina 18" Breyton MAgic. ja som ha rutan nere sträcker mig fram, söker ögonkontakt o berömmer henne för hennes fina bil (hoppas att hon kanske vill prata lite). Hon ler o tackar så mycket... d va allt... men d va trevligt... va bara tvungen o dela me mig=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! | |
|
ahh ;D dom e riktigt sweet! såg en tyskreggad Z8 alpina i lilla barsebäck i skåne för ett tag sen! mäktigt! Länk |
|
|
mycke nice, väntar bara på att rätta jobbet trillar in så man kan finasiera den=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
trodde du kapp körde med en z8 och ja dom är ganska fet bakifrån BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| Står en på tjörn om någon vill kolla! | |
|
ska finnas en i Malmö med... en silvergrå "I wish I was a BMW" - Läst från bakrutan på en bubbla i Tyskland |
|
|
Skit i bilen, hur gick det med "håret" fick du dejt? :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
eh haha... d enda positiva va väl att hon log mot mig o tackade o tittade på mina fälgar, närmare än så kom ja inte;) glömde ta reg.nr så ja kna ju inte ringa upp henne... hehe M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.