|
|
|
|---|---|
|
Punktering!!!!!!!!!!!!!!! Fins det ngt öppet i sthlm innerstan nu? Länk | |
| statoil, shell? | |
|
Vart och vilken? Länk |
|
| det vet jag inte men vissa har ju verkstan...ring runt o kolla! | |
|
jag gör men hittar inget ringde 118 118 sist och fråga om jour öppet men dem hade ingen. Länk |
|
|
318iZerd: Ring sen bara 118 118 beronde på vart som är närmast Ort stockholm, Antal träffar = 8 I kolumnen "Typ" så ser man vad stationen är enligt följande: A=Servicestation B=Truckdiesel C=Biltvätt D=Biluthyrning E=Däckservice F=ICAEXPRESS G=Sjöstation H=24h öppet I=Butik J=Dusch K=Lastbils Parkering L=Restaurang M=Wc N=Fax O=Dieselautomat ACDEHI BANDHAGEN STATOIL BANDHAGEN MAGELUNGSVÄGEN ACDEI JÄRFÄLLA STATOIL VEDDESTA VEDDESTAVÄGEN 26 ACDEI JÄRFÄLLA STATOIL VIKSJÖLEDEN PLOGVÄGEN 2 ADEI NACKA STATOIL NACKA FORUM VÄRMDÖVÄGEN 158 ADEI SKOGÅS STATOIL SKOGÅS STORVRETSVÄGEN 68 ACDEI STOCKHOLM STATOIL ROSLAGSTULL BIRGERJARLSGATAN 120 /ROSLAGSTULL ACDEI VAXHOLM STATOIL VAXHOLM STOCKHOLMSV.1/PÅLSUNDSV ACEI ÄLTA STATOIL ÄLTA OXELVÄGEN 1 |
|
| tappat bort reservdäcket eller? | |
|
Dom här ser ut att ha jour om inte annat.. Huddinge Fleminsgbergs Däckserv. Regulatorvägen 7 141 49 Huddinge Kontakt: John "Jocke" Nilsson Tel: 08-746 77 39, jour 070-720 75 39 Fax: 08-779 42 82 E-post: info@flemingsbergsdack.se Hemsida: www.flemingsbergsdack.se ///Jesper |
|
|
Var ju inte i innerstan iofs.. |
|
|
Reservdäck på burk då? Borde ju finnas i alla livsmedelsbutiker som säljer bensin. Henrik |
|
|
318iZerd: Övrigt Namn STATOIL ROSLAGSTULL Gata BIRGERJARLSGATAN 120 /ROSLAGSTULL Postnummer 11420 Postort STOCKHOLM Telefon 08-155171 Fax 08-165657 Öppet Mån-Fre 0700 2400 Öppet Lördag 0800 2400 Öppet Söndag 0800 2400 Utbud Servicestation, Biltvätt Biluthyrning Däckservice Bageri Livs Bilverkstad Fast Food Gasol Kaffeautomat Korv Miljödiesel Utbud |
|
|
Tack för alla svar ska dra nu? Länk |
|
|
Eftersom att jag inte kan få upp bultarna så blir jag tvungen att dra till ngn jour öppet...ska upp tidigt i morgon........ Länk |
|
Papageno |
Hmmmm.... Prova med lite 5-56:a bör lösa dina bultproblem |
|
vad är 5-56? Länk |
|
| Rostlösningsmedel bl.a | |
|
RIngde Runt över allt inatt ingen har öppet!Ringer runt nu men ingen har öppet!!!! För att fixa ett j..... däck.............! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.