|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det går att se på DVD i E39:an som har Widescreenskärm..TV+NAVI ? Jan BMWCS # 3966 | |
|
Du måste isåfall kompletera med en dvd spelare inkopplad till videomodulen i bakluckan ____ Mvh HES Länk |
|
|
Kommer man att kunna se på DVD samtidigt som man kör? Var hittar man dessa splare anpassade för bilar? /Manray/ Matteus Bugaj |
|
| Någon? | |
|
Manray: Nei, det skal ikke gå an å se på film mens man kjører. Da får man slenge seg i baksetet om man også har skjerm der. Sperren går an å koble bort, men den ligger ikke i dvd-spilleren, men i hovedenheten. |
|
|
Ok, tack Morten! Det var ju synd...:( /Manray/ |
|
|
Synd??!!!...Du har vel ikke tænkt dig at se film mens du körer? :D Länk |
|
|
Det var faktiskt precis vad jag hade tänkt mig. :P /Manray/ |
|
| Gör inte det. Jag har själv tagit bort spärren och vet inte hur många gånger jag fått utskällning från damen vid sidan om när jag har hållt på att köra in i trotoarkanten, ett träd eller något annat som stått i vägen. Som tur är så har det aldrig hänt någonting och numera så håller jag ögonen på vägen. | |
|
Stout; kan du inte göra två saker samtidigt?? ;)) /Manray/ |
|
|
;-) Jo, det är ju det jag hittills lyckats med. Att knappa in telefonnumret via navigatorn, manuellt, är ju till att ha simultanförmåga. Att titta på tv samtidig är ju för enkelt och det kanske därför det är förbjudet. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.