|
|
|
|---|---|
|
Hallå, Jag hittade denna idag på Borgs bil, [LÄNK] En svensksåld 523, 10800 mil, nödvändigaste utrustning, inget speciell. En herre född 40 som har ägt den sedan ny. Klimat, Taklucka, Farthållare, Multiratt m m Begärd pris är 125k, prutade ner den till 117. Har till måndag på mig, men visst är det ett väldigt bra pris, Jag var och tittade på bilen idag, den var väldigt fräsch. | |
| Glömde skriva att det var en -96 | |
|
länken verkade inte att fungera, här är en ny www.bytbil.com/carinfo.cgi?regno=ALS879&look=bmwsellers |
|
|
Tänk på att det är årsmodell -96 (första modellen), har en del barnsjukdomar. ____ Mvh HES Länk |
|
|
En bil som gått 10 000 mil har redan barnsjukdomarna åtgärdade, de flesta sk sjukdomar finns även på nyare modeller med är oftas av kategorin "kosmetika" som är billiga och enkla att åtgärda. Låter faktiskt som min bil, är den lika fin så är det bara att gratulera, kanske något dyr, men känns bilen ärligt och fin så kan det vara idé att lägga till några extra kulor istället för att få en "12 000 milare" ifrån DE. BTW - Svensksåld 523 resulterar i "billig" försäkring via AKTSAM. Hoppas snart få välkomna dig i klubben! |
|
|
BMW528M Tyckte din tidigare 528 var klockren, utrustning m,m. Var du inte nöjd? ____ Mvh HES Länk |
|
|
>>HES Jo absolut, jag var jättenöjd. Jag tyckte bara att det blev lite för dyrt med den, tyckte inte att det var värt 110 000:- mer för utrustningen. |
|
|
Ok ____ Mvh HES Länk |
|
|
Priset är väl ungefär i linje med vad man kan förvänta sig på en bilfirma. Privat kan nog samma bil säljas för 90-100 KSEK skulle jag tro. Mycket låga mil verkligen! /Simon |
|
|
Som exempel köpte nyligen en bekant till mig en 523i Touring -98 med likvärdig utrustning enligt ditt exemplar för 114.000 kr. Mätarställningen var då på ca 11.000 mil. Bilen köptes privat och är importerad från Tyskland -99. Skicket var okej för en -98 med 11.000 mil... roadZter |
|
|
Står en svensksåld BMW 523i-96 på Hackefors Bil i Linköping med enastående låga 8800 mil. Skicket på bilen är mycket bra. Kolla länken! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.